دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از تشکیل تیم ویژه برای رسیدگی به پرونده قتل پدر شهید نجفی و همسر این محروم خبر داد و گفت: پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار قرار داد و دادستان بهشهر به صورت مستقیم نظارت دارد.
کد خبر: ۷۴۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 18 May 2019

خبر قتل پدر شهید نجفی و همسرشان در بهشهر، خبری تکان‌دهنده در شامگاه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت ماه بود؛ خبری که اکنون با گذشت 24 ساعت از انعکاس آن، هنوز ترس را در دل و جان‌مان می‌دواند و فکر اینکه قاتل یا قاتلان با چه انگیزه‌ای این قتل را انجام داده‌اند؛ خواب از چشم می‌دزدد.

در برخی از خبرها در فضای مجازی عامل این قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده‌اند و برخی دیگر هم دزدی و مسائل مشابه آن را دلیل بر این قتل اعلام کرده‌اند؛ دلایلی که تنها توسط اطرافیان و شاهدان در محل اعلام می‌شود و هنوز جواب قطعی از سوی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اعلام نشده است.

*تعیین تیم ویژه برای پیگیری قتل پدر شهید نجفی

سیدیونسی حسینی‌عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران در آخرین اظهارنظر درباره این پرونده گفت: پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار قرار داد و دادستان بهشهر به صورت مستقیم نظارت دارد.

وی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند.

هرچه هست، مرگ یک زوج در بهشهر اتفاق افتاده و قاتل و قاتلان فراری به زودی توسط دستگاه‌های امنیتی و انتظامی دستگیر و به سزای اعمال‌شان خواهند رسید.

نیروی امنیتی با قید فوریت نسبت به شناسایی و مجازات عاملان اقدام کنند

علی‌محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی در فضای مجازی با تسلیت این حادثه غم‌انگیز و فوت حاج علی نجفی پدر شهید عیسی نجفی و همسر محترمه‌شان، از نیروی امنیتی و اطلاعاتی خواست تا با قید فوریت نسبت به شناسایی، معرفی و مجازات عاملان این واقعه تاسف بار اقدام کنند.

در این بین گروه‌های مختلف مردمی هم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس خواهان رسیدگی فوریتی در راستای این پرونده و مجازات عاملان شدند.

یزدانی یکی از شهروندان بهشهری با اعلام اینکه مرگ این زوج، دل هر انسانی را به درد می‌آورد؛ خواستار ورود دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی همچون همیشه در این موارد شد تا افرادی که مرتکب چنین جرمی شدند به مجازات اعمال خود برسند.

وی گفت: امنیت در کشور ما، امنیتی کامل و مثال‌زدنی برای همگان و سراسر جهان است و نباید این ناامنی و قتل موجب احساس ترس در مورد امنیت شود و لذا امیدواریم همچون همیشه شاهد حضور فعال نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در چنین ناامنی‌هایی و برملا کردن چهره عامل یا عاملان و برهم زنندگان امنیت باشیم.

رسیدگی سریع برای کشف عاملان قتل پدر شهید نجفی و قصاص مجرمان

ستاد یادواره علما و شهدای روستای متکازین بهشهر هم در پیامی با تسلیت درگذشت پدر شهید نجفی و همسر محترمه‌شان آورده است:

کشته شدن مظلومانه پدر بزرگوار شهید " عیسی نجفی" و همسر مکرمه‌شان را به بیت معزز و همه اقوام و دوستان داغدار تسلیت گفته و از خداوند متعال براساس " من قتل مظلوما وقع اجره لله" علو درجات الهی را برای این دو مظلوم خواهانیم و برای قاتلان ایشان شدیدترین عذاب الهی را خواستاریم.

از مسؤولان محترم شهرستان بهشهر و استان مازندران تقاضای رسیدگی برای کشف این امر و اشد قصاص مجرمان را خواهانیم.

شهید عیسی (محمدعلی ) نجفی، اول شهریور 1342 در متکازین بهشهر به دنیا آمد؛ تحصیلات خود را تا مقطع راهنمایی ادامه داد و پس از انقلاب اسلامی به خدمت لشکر 25 کربلا سپاه پاسداران درآمد و هنگام حمله رژیم بعث به خاک عزیز کشورمان به جبهه‌های دفاع حق علیه باطل شتافت

شهید نجفی طی بمباران رژیم بعث در منطقه حلبچه در تاریخ 30 اسفند 1366 به درجه شهادت نائل شد و در تاریخ 6 فروردین 1367 در بهشت زهرای بهشهر به خاک سپرده شد.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار