پیکر پدر و نامادری شهید « عیسی (محمدعلی) نجفی» امروز در بهشهر تشییع خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 18 May 2019

پیکر پدر و نامادری شهید « عیسی (محمدعلی) نجفی» امروز در بهشهر تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، پیکر پدر شهید «محمدعلی نجفی» و همسرش ساعت 15:30 امروز از مسجد امام جعفر صادق (ع) بهشهر به سمت گلزار شهدای بهشت فاطمه بهشهر تشییع می‌شود.

بنا بر این گزارش، «علی نجفی» پدر شهید «محمدعلی (عیسی) نجفی» و همسرش عصر پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه در منزل‌شان توسط قاتل یا قاتلین به طرز فجیعی به قتل رسیدند.

طبق اعلام اورژانس بهشهر، شاهرگ پدر شهید نجفی و همسرش زده شده و تلاش نیروهای امنیتی و نظامی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلین ادامه دارد.

»علی محمد شاعری» نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خواست تا با قید فوریت نسبت به شناسایی، معرفی و مجازات عاملان این واقعه تأسف‌بار اقدام کنند.

»سیدیونسی حسینی‌عالمی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از تشکیل تیم ویژه برای رسیدگی به پرونده قتل پدر شهید نجفی و همسر این مرحوم خبر داد و گفت: پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار قرار داد و دادستان بهشهر به صورت مستقیم نظارت دارد.

وی با اعلام اینکه بنده به طور مستمر پیگیر نحوه تحقیقات در پرونده قتل هستم و یک تیم از کارآگاهان مجرب آگاهی استان با سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان مشغول تحقیق روی پرونده هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار