سرمربی سابق تیم نساجی مازندران گفت: فوتبال وظایف و حریم‌ها را مشخص کرده و اگر کسی از بیرون بیاید و این حریم‌ها را نشناسد مشکل‌ساز می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 18 May 2019

مجید جلالی در برنامه زنده تهران ورزشی و در خصوص ادامه کار در باشگاه نساجی مازندران گفت: من سرمربی تیم نساجی بودم و می‌توانید به من بگویید سرمربی پیشین نساجی مازندران. صحبتی برای تمدید نشد و با توجه به مسائلی که اخیراً به وجود آمد، فکر می‌کنم جایی برای من نیست.

جلالی در ادامه گفت: نساجی برای مردم قائم‌شهر و مازندران تنها یک تیم نیست وقتی از نزدیک با آنها باشید می‌بینید که نساجی بخشی از زندگی آنها است. وقتی مسئولیت آن را قبول می‌کنید باید خیلی متعهد باشید که این امانت را به سلامت برسانید و خیلی تلاش کردم که این اتفاق بیفتد، مسائل زیادی وجود داشت. در روزهای اول که به این تیم آمدم با 6، 7 بازیکن تمرین می‌کردیم در صورتی که در اولین بازی باید به مصاف ذوب‌آهن در اصفهان می‌رفتیم.

وی در ادامه گفت: سعی کردم بیشتر از توان فنی خودم از تجربیاتم در مدیریت تیم استفاده کنم تا تیم را سرپا نگه دارم و خوشبختانه با همه این مشکلات 20 امتیاز گرفتیم و فکر می‌کنم خوب بوده است.

سرمربی سابق نساجی مازندران در خصوص مشکلات مالی عنوان کرد:‌در حال حاضر یکسری مشکلات وجود دارند که کم و بیش همه تیم‌ها با آن مواجه هستند، مانند مشکلات اقتصادی و پشتیبانی، اگر پول کم باشد پشتیبانی هم دچار نقصان می‌شود. چیزی که اینجا بود مسائلی بیشتر از این موضوعات بود که دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

جلالی در مورد حمایت از حمید مطهری با وجود اینکه مالک باشگاه حکم اخراج او را داده بود، گفت: این مسئولیت و وظیفه من بود در طول این سال‌ها که کار کردم نتوانستم از خودم خوب دفاع کنم اما حمید مطهری از خودش خوب دفاع کرد. اگر او چیزی گفت در دفاع از خودش بود و شروع‌کننده نبود البته کاش هیچکدام از این اتفاقات نمی‌افتاد، دوست نداشتم ذهن هواداران مکدر شود چون که همیشه از آنها انرژی مثبت می‌گرفتم.

وی در ادامه در مورد دخالت مالک در امورات تیم گفت: فوتبال قواعد خودش را دارد مثلاً وقتی سرپرست تیمی هستید یکسری مسئولیت‌ها دارید اگر سرمربی باشید یکسری وظایف دارید که فوتبال همه این وظایف و حریم‌ها را مشخص کرده و اگر کسی از بیرون بیاید و این حریم‌ها را نشناسد باعث ایجاد مشکلاتی خواهد شد.

مربی فوتبال کشورمان در مورد کیفیت لیگ هجدهم گفت: دور رفت لیگ 15 بازی بود که حدود 7 ماه طول کشید اما دور برگشت همان 15 بازی سه ماه طول کشید و این یعنی چالش خیلی بزرگی است. لیگ ما جذاب بود و تا آخر این جذابیت را حفظ کرد و فکر می‌کنم از نظر کیفیت هم پیشرفت داشته است.

جلالی در مورد حضور مارک ویلموتس در ایران برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: او را می‌شناسم با توجه به سبک کاری و فلسفه‌ای که دارد می‌تواند برای فوتبال ما مفید باشد.

وی در مورد اینکه ویلموتس مربی بلژیکی دو سال بیکار بوده است،‌گفت: اگر در کارنامه هر مربی در هر کجای دنیا دقت کنید می‌بینید که پر از فراز و نشیب است. شاید کمتر مربی پیدا کنید که در طول دوره کارش مثلاً اگر 10 سال کار کرده باشد هر 10 سال را برده و موفق بوده است باید مجموعه‌ای از فعالیت‌های او را ارزیابی کنید و ببینید سبک و فلسفه‌اش چیست و چه رزومه‌ای دارد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار