استاندار مازندران خبر داد: مجوز فرود هواپیما‌های باری کارگو برای گسترش حمل و نقل هوایی این استان دریافت شد.
کد خبر: ۷۴۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 18 May 2019

استاندار مازندران خبر داد: مجوز فرود هواپیما‌های باری کارگو برای گسترش حمل و نقل هوایی این استان دریافت شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که پیش از ظهر امروز در استانداری برگزار شد گفت: بر اساس رایزنی‌های میان استانداری مازندران و سازمان هواپیمایی کشور، با هدف توسعه حمل و نقل بین المللی از این استان، مجوزفرود هواپیما‌های باری کارگو دریافت شد.
استاندار مازندران، وجود فقط ۵ شرکت حمل و نقل زمینی و نیز شرکت‌های حمل و نقل دریایی را از موانع توسعه صادرات استان برشمرد و فزود: با افزوده شدن هواپیما‌های باری به ناوگان حمل و نقل هوایی، صادرات از مازندران به کشور‌های همسایه افزایش خواهد یافت.
حسین زادگان با ابراز نارضایتی از مورد توجه قرار نگرفتن ظرفیت معادن مازندران، از عقد تفاهم نامه به زودی میان سازمان زمین شناسی کشور و یک شرکت سرمایه گذار برای توسعه اکتشافات زمین شناسی در استان خبر داد و گفت: تحقیقات معدنی زمین شناسی برای ۳ پهنه مازندران تا پایان تابستان انجام می‌شود.
موسوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این نشست با اشاره به تهیه گزارشی مبنی بر واگذاری و ادامه فعالیت ۵۰ واحد صنعتی کارآمد استان که به تملک بانک‌ها در آمده اند گفت: همه واحد‌های صنعتی تحت تملیک بانک، با مزایده و بر اساس ضوابط بانک مرکزی واگذار خواهند شد.
مهاجر رئیس اتاق بازرگانی صنعت معدن و تجارت مازندران به سهم ۶ هزار و ۷۰۰ تنی کیوی استان از مجموع صادرات ۱۲۳ هزار تنی کیوی پارسال کشور (۵ درصد) اشاره کرد و افزود: وجود بخش نامه‌های مشکل آفرین، بالا بودن تعرفه‌های صادراتی و نبود ثبات قیمت را از مهم‌ترین نگرانی‌های سرمایه گذاران بخش کشاورزی مازندران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار