هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان شب گذشته در شهر‌های مختلف برگزار شد. بازی‌هایی که قطعا یکی از آن‌ها در تاریخ فوتبال بانوان ماندگار خواهد بود. دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری سیرجان.
کد خبر: ۷۴۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 18 May 2019

 از بازی هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان، شب گذشته تیم ذوب آهن اصفهان در خانه از تیم شهرداری سیرجان میزبانی کرد. دیداری که در نهایت با دو گل تیم مهمان یعنی شهرداری سیرجان به پایان رسید و البته با توجه به چیزی که گفته شد نتیجه این بازی سوژه‌ای عجیب نبود تا بتوان این بازی را در رده تاریخی‌ترین بازی‌های فوتبال بانوان دانست. سوژه اصلی بازی در زد و خورد در آن برای اولین بار چشم ما را به کتک کاری بانوان فوتبالیست نیز روشن کرد.

جزئیات درگیری فیزیکی بانوان در لیگ برتر فوتبال + تصاویر

این بازی در حالی برگزار شد که هر دو تیم از جمله مدعیان برای رسیدن به جایگاه ابتدایی جدول رده بندی بودند و به همین دلیل کاملا واضح بود که هر دو تیم به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی پا به این میدان گذاشتند. این بازی که از همان دقایق ابتدایی بسیار فیزیکی و خشن دنبال می‌شد تا پایان نیمه اول تنها یک گل داشت و آن هم توسط فاطمه سهرابی برای تیم شهرداری سیرجان به ثمر رسیده بود.

زد و خورد شدید در لیگ برتر فوتبال بانوان
پس از این گل پیدا بود که ذوبی‌ها حملات خود روی دروازه حریف سیرجانی را چند برابر خواهند کرد تا گل مساوی را به ثمر برسانند، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که شهرداری‌چی‌ها موفق شدند دومین گل را نیز توسط سهیلا نظام آبادی به ثمر برسانند و موقعیت خود را در رده دومی جدول رده بندی محکم‌تر از قبل کنند آن هم در دیداری که عجیب‌ترین اتفاقات در آن افتاد. شاید قابل تصور نباشد، اما خانم‌های حاضر در این دو تیم به جان یکدیگرافتادند و تا جایی که ممکن بود در نیمه دوم از خجالت یکدیگر درآمدند.

در حالی که هنوز کسی را نیافتیم تا بخواهد درباره بازی نظر بدهد تنها می‌توانیم به اظهارنظر بیان محمودی، سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان اکتفا کنیم. او درباره اتفاقات به وجود آمده در این بازی گفت: امروز روز خوبی برای فوتبال بانوان نبود. متاسفانه امروز ما به حواشی و البته اشتباه فاحش کمک داور باختیم. ما یک گل عقب افتادیم و‌تیم حریف از همان نیمه اول شروع به وقت کشی کرد، طوری که داور پانزده دقیقه وقت اضافی گرفت.

او در این باره ادامه داد: بازیکنان حریف روی اعصاب بازیکنان من بودند. در نیمه دوم در گیری‌ها شدت گرفت و به بازیکنان من حمله کردند. هنوز یکی از بازیکنان من بخاطر ضربه‌ای که به سرش وارد شده در بیمارستان است. در نهایت فقط دو نفر از بازیکنان سیرجان اخراج شدند که قطعا باید حداقل چهار نفر اخراج میشدند. متاسفانه مربی تیم حریف با فحاشی به پدر گلر ما از کلمات بسیار زشتی استفاده کرد. ما نباید به هر قیمتی برنده بازی باشیم. بردید و مبارک شما، ولی فوتبال فراتر از این فحاشی‌ها و ضرب و شتم هاست. امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون این قضیه را به طور جدی دنبال کند.

به هرحال تاکنون موفق نشدیم با هیچ یک از برگزار کنندگان بازی ارتباط بگیریم تا از چند و، چون ماجرا مطلع بشویم و باید دید در چند ساعت آینده می‌توان تکلیف عاملان این زد و خورد عجیب و تاسف برانگیز را روشن کرد یا خیر. درباره زد و خورد این دیدار گفته می‌شود پس از زمانی که به کتک کاری در این بازی اختصاص داده شد وقتی همه چیز به حالت عادی برگشت دو تیم گویی که اتفاق عجیبی در این دیدار نیفتاده باشد به بازی تا دقیقه پایانی بازی ادامه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار