مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی ازجمع آوری158 میلیون تومان در جشن‌های گلریزان حمایت از خانواده‌های زندانیان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱ 19 May 2019

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قائم‌شهر، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه شمالی ازجمع آوری158 میلیون تومان در جشن‌های گلریزان حمایت از خانواده‌های زندانیان خبر داد.
حامد ابراهیمی، طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما با بیان اینکه در مراسم گلریزان حمایت از خانواده‌های زندانیان حدود 158 میلیون تومان جمع شد، افزود: از این میزان، حدود 48 میلیون تومان مربوط به مراسم گلریزان سوادکوه و سوادکوه شمالی، حدود 80 میلیون تومان از مراسم گلریزان قائم‌شهر و حدود 30 میلیون تومان نیز از مراسم گلریزان شهرستان سیمرغ بوده است.

وی با بیان اینکه محور اصلی برنامه گلریزان در راستای حمایت از خانواده‌های زندانی است، از جمله اقدامات و خدمات در حمایت از خانواده‌های زندانیان به بن عیدی، بن ماه رمضان، کمک هزینه تحصیلی، درمانی، اجاره خانه و هزینه جاری زندگی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ما خانواده زندانیانی داریم که در سیل اخیر در شهرستان سیمرغ، خانه‌های آنها تخریب شده است که نیازمند حمایت برای ساخت خانه هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قائم‌شهر، سوادکوه،سیمرغ و سوادکوه شمالی با بیان اینکه مسئولیت اصلی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با ستاد دیه است، خاطرنشان کرد: از این رو، بخش ناچیزی از مبالغ جمع‌آوری شده در گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده می‌شود و محور اصلی فعالیت ما حمایت از خانواده‌های زندانیان است.

ابراهیمی با بیان اینکه این انجمن در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان در طی سال برای خانواده زندانیان کلاس‌های مشاوره، آموزش مهارت زندگی، اخلاق و مقابله با اعتیاد و اردوهای فرهنگی-ورزشی رایگان برگزار می‌کند، گفت: ما سعی داریم تا در تمام سال در کنار خانواده زندانیان باشیم و در رفع مشکلات آنها بکوشیم تا خلا نبود سرپرست را کمتر حس کنند.

وی با بیان اینکه نه تنها در ماه رمضان که خیران در طی سال هم می‌توانند به این انجمن در راستای حمایت از خانواده زندانیان و آزادسازی آنها کمک کنند، افزود: سعی کنیم در جایی که جز خدا شاهدی برای عمل خیر ما نیست گام برداریم و معجره زندگی دیگران باشیم تا خداوند معجزه زندگی ما باشد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار