تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران مازندران و کانون فرهنگی هنری مساجد استان، برای فعالیت خواهران طلبه در این کانونها در ماه رمضان امضا شد.
کد خبر: ۷۴۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 19 May 2019

 تفاهم نامه حوزه علمیه خواهران مازندران و کانون فرهنگی هنری مساجد استان، برای فعالیت خواهران طلبه در این کانونها در ماه رمضان امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای علیخانی مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در نشستی با مسئولین فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، بیان کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد، رسالت گسترش فرهنگ دینی و جذب نوجوانان و جوانان را دارد. در حال حاضر در استان حدود 2 هزار کانون داریم که از ظرفیت آنها در بخش های مختلف استفاده می کنیم.

وی افزود: حوزه علمیه خواهران مازندران ظرفیت خیلی خوبی است که باید از توانمندی های خواهران طلبه در جهت اهداف این کانون ها که همان ترویج آئین ها و ارزش های دینی در جامعه به خصوص در بین نوجوانان و جوانان است به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران تاکید کرد: هدف از برگزاری این نشست، همکاری دو نهاد جهت ارتقا فرهنگ دینی و اجتماعی خواهران عضو کانون های مساجد استان در قالب سبک زندگی اسلامی است.

وی اظهار کرد: برای شروع همکاری مشترک بین او نهاد فرهنگی، 40 کانون مساجد برای این فعالیت در نظر گرفته شده است که به برکت ماه مبارک رمضان در این ایام، در هر کانون، ده جلسه سبک زندگی اسلامی با مربیگری خواهران اعزامی از حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار می شود.

خانم فتحی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران نیز در ادامه این نشست بیان کرد: با توجه به این که سیاست و رسالت حوزه علمیه خواهران همکاری با همه نهادهای کشور در جهت تقویت نظام اسلامی است، لذا ما آمادگی کامل برای هر نوع همکاری در جهت هم افزائی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران در راستای توسعه و تریج فرهنگ و ارزشهای اسلامی داریم.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران اضافه کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران طبق این تفاهم نامه، اسامی مربیان و اساتید حائز شرایط را جهت امر تبلیغ و مشاوره با محوریت سبک زندگی دینی به کانون فرهنگی هنری مساجد استان ارسال می کند.

وی تصریح کرد: مدیران این 40 کانون باید نهایت همکاری را با خواهران طلبه در جهت برگزاری دوره سبک زندگی اسلامی انجام داده و گزارش و بازخورد این فعالیتها را به کانون فرهنگی هنری استان و حوزه علمیه خواهران مازندران ارسال کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران خاطر نشان کرد: جهت همکاری بیشتر بین این دو نهاد فرهنگی، باید پیش نویس توافق نامه همکاری مستمر توسط نمایندگان فرهنگی حوزه علمیه خواهران و کانون فرهنگی هنری مساجد استان تنظیم تا پس از تائید مدیران کل ارشاد و حوزه علمیه خواهران مازندران اجرائی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار