تصویری که در صفحه نماینده تبریز منتشر شد
جواد نکونام در جلسه‌ای با نماینده مردم تبریز و رییس کانون هواداران تراکتورسازی شرکت کرد.
کد خبر: ۷۴۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ 20 May 2019

به گزارش تابناک تبریز از خبرگزاری ها، بر اساس تصاویری که در صفحات مجازی منتشر شده، جواد نکونام شامگاه یکشنبه در دفتر باشگاه تراکتورسازی در تهران واقع در خیابان جردن حضور داشته، محلی که متعلق به یک شرکت خصوصی در حوزه وکالت وابسته به زنوزی (مالک باشگاه تراکتورسازی) است و بخشی از این مکان به امور جاری باشگاه تراکتورسازی خصوصاً جهت مذاکرات و عقد قرارداد اختصاص دارد.

 با این وجود انتشار تصاویری از جلسه جواد نکونام با احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس و رییس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در تهران احتمال سرمربیگری کاپیتان سابق تیم ملی در تیم سرخپوش آذربایجان را قوت بخشیده است.

جواد نکونام شب گذشته در این محل حضور داشته و در این جلسه پیرامون مراحل و جزئیات توافق دو جانبه با نمایندگان مالک باشگاه گفت‌و‌گو کرده است. مذاکرات به مراحل نهایی رسیده و حتی صحبت‌هایی در خصوص انتخاب دستیاران اسپانیایی و برگزاری یک اردوی برون مرزی در اسپانیا یا ترکیه صورت گرفته است.

 گفتنی است؛ نکونام مربیگری اش را با دستیاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی آغاز کرد؛او سپس مدتی در خونه به خونه بابل فعالیت کرد و بعد بانساجی مازندران موفق شد به لیگ برتر صعود کند. نکونام در میانه راه از نساجی جدا شد و از سوی مدیران باشگاه پیکان در نیم فصل به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد اما در روزی که می‌خواست در تمرین معارفه شود با تصمیم مدیرعامل کارخانه ایرانخودرو مجبور به ترک زودهنگام باشگاه تهرانی شد.

 نکونام یکبار دیگر در زمان مدیرعاملی آجرلو گزینه سرمربیگری تراکتورسازی شده بود. او این روزها نامش به عنوان دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی و سرمربیگری تیم امید نیز شنیده شده اما ظاهرا خودش علاقه‌مند است که در تیم های باشگاهی مربیگری را ادامه دهد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :