حجت الاسلام روحانی امام جمعه و ولی زاده بورا فرماندار ویژه بابل در اقدامی نمادین به بسیج ملی کنترل فشار خون پیوستند.
کد خبر: ۷۴۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 26 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل گفت: ضروری می دانیم از اقدام ارزشمند وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در رابطه با کنترل فشار خون هم وطنان عزیز تشکر نماییم.

امام جمعه و فرماندار ویژه بابل به بسیج ملی کنترل فشار خون پیوستند
وی با ذکر این نکته که اقدام پیشگیرانه در این امر بسیار ضروری می باشد، بیان داشت: متاسفانه فشار خون بالا، عامل مرگ و میر کشور در سالهای گذشته بوده است.
امام جمعه بابل با اشاره به اینکه فشار خون از جمله بیماری هایی است که ممکن است افراد به آن مبتلا، ولی از آن مطلع نباشند، ادامه داد: از مردم عزیز می خواهیم به مراکزی که برای طرح بسیج ملی مشخص شده اند مراجعه نمایند تا با آگاهی و شناسایی از بیماری ها، موانع سلامت آحاد جامعه برداشته شود و زمینه سلامت کامل برای همه عزیزان فراهم گردد.
ولی زاده بورا فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز گفت: عمده علت بیماری های قلبی و مغزی عدم آگاهی شهروندان عزیز از فشار خون می باشد که امیدواریم با طرح ملی بسیج فشار خون که در کشور آغاز شده بتوانیم در حوزه سلامت اقدام جدی داشته باشیم.
وی ادامه داد: مردم عزیز با توجه به اهمیت فشار خون از تاریخ ۱۷ خرداد الی ۱۵ تیر به مراکز جامع خدمات شهری و روستایی، خانه های بهداشت ، پایگاه های بهداشتی و بیمارستان های شهر مراجعه نمایند.

امام جمعه و فرماندار ویژه بابل به بسیج ملی کنترل فشار خون پیوستند
 

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه بسیاری از افراد به این قاتل خاموش دچار هستند، بیان داشت: طبق آمارهای موجود در سال ۱۳۹۶، در اثر بیمارهای مرتبط به فشار خون بالا ۹۷ هزار نفر در ایران جان خود را از دست داده اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
یعنی هنوز این قدر مردم جاهل هستند تا ....انها هم نروند .................نه این طور که شما می فرمایید نیست .بس کنید .همه مردم عقل و شعور دراند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار