رئیس پلیس راه مازندران از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان طی روزهای آتی خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و عید سعید فطر از فردا دوشنبه ۱۳ خرداد ماه بمدت ۶ روز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۵۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 02 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و عید سعید فطر از فردا دوشنبه ۱۳ خرداد ماه بمدت ۶ روز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، علیرضا قدمی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: آمد و شد وسایل نقلیه از روز‌های دوشنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۵ خردادماه از ساعت ۱۲ تا ۲ بامداد روز بعد، از مرزن آباد به کرج بسته و در همان روز از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه می‌شود. وی افزود:روز جمعه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد، از چالوس به کرج یکطرفه می‌شود. قدمی گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از فردا دوشنبه ۱۳ خردادماه از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۸ خردادماه در جاده هراز ممنوع است. رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه رفت و آمد وسایل نقلیه روز جمعه ۱۷ خردادماه از ساعت ۱۲ از جاده آب اسک به رودهن یکطرفه می‌شود، افزود:

این محدودیت در صورتی که ترافیک در این روز سنگین باشد از پلیس راه لاریجان به رودهن یکطرفه خواهد شد. وی با بیان اینکه آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از فردا در جاده سوادکوه به قائمشهر از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب یکطرفه می‌شود، گفت:رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب روز جمعه ۱۷ خردادماه از قائمشهر به سوادکوه ممنوع است. قدمی اضافه کرد: در صورتی که روز پنجشنبه عید فطر اعلام شود محدودیت‌های ترافیکی روز چهارشنبه ۱۵ خردادماه در روز پنج شنبه ۱۶ خردادماه اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

 ترافیک سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: هم اکنون ترافیک در مسیر آزادراه کرج به قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک نیمه سنگین، مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر۴ سنگین و محدوده‌های آدران، سد کرج، تونل ۵، پیچ سرهنگ نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی ادامه داد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده امام زاده هاشم نیز سنگین و محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است. همچنین در مسیر جنوب به شمال محور منجیل به رودبار نیز ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته وی، سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار