اجرای این طرح (تپ سی نما) برای اولین بار در کشور و در شهر ساری و جهت قدر دانی از مشتریان وفادار سینما سپهر انجام می پذیرد، چرا که این سینما به مدد تماشاگران پویا و همراه خود جزو پرمخاطب ترین سینماهای کشور میباشد.
کد خبر: ۷۵۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 04 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، معاونت امورسینمایی استان مازندران از آغاز بکار طرح(تپ سی نما) در آینده ی نزدیک خبر داد.

براساس این گزارش، سید علی سیدپور گلنشینی در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در سال ۱۳۹۸، با بیان اینکه:طرح های متعددی را در ادوار مختلف در همه ی سینماهای مازندران اجرا میکنیم که یکی از این طرح ها «طرح تپ سی نما» است، تصریح کرد:این طرح تشویقی در دوره ی مقدماتی برای مشتریان سینما سپهر ساری خواهد بود که تخفیف ۳۰درصدی در هزینه ی رفت و برگشت آنها را در پی خواهد داشت.

«تپ سی نما» طرحی نو راه سینما ساری
 

وی در ادامه تشریح کرد: در این تفاهم، شرکت تاکسی اینترنتی تپ سی در مازندران قول ارائه خدمات تخفیفی به صورت هر روزه به مشتریان سینما سپهر و با تخفیف سی درصدی برای هر نفر در هر روز نسبت به سایر مشتریان آن شرکت داده است.

«تپ سی نما» طرحی نو راه سینما سپهر ساری
 

مدیر مجموعه سینمایی بهمن سبز مازندران در ادامه خبر داد:علاقمندان بزودی می توانند هنگام حضور در سینما سپهر جهت دریافت اطلاعات بیشتر با نماینده مستقر این شرکت در سینما گفتگو کرده و با نصب اپلیکیشن، بصورت روزانه از طرح مذکور بهرمند شوند.

سیدپور گلنشینی افزود:اجرای این طرح (تپ سی نما) برای اولین بار در کشور و در شهر ساری و جهت قدر دانی از مشتریان وفادار سینما سپهر انجام می پذیرد، چرا که این سینما به مدد تماشاگران پویا و همراه خود جزو پرمخاطب ترین سینماهای کشور میباشد.

«تپ سی نما» طرحی نو راه سینما سپهر ساری
 

وی در پایان خبر داد:طرح های تشویقی زیادی در دستور کار داریم که بصورت دوره ای توسط رسانه ها و جراید به اطلاع مخاطبین فخیم خود خواهیم رساند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آتنا
|
Czech Republic
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
این طرح واقعا برای مخاطبین بصرفست
بهاره
|
Czech Republic
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
برای امثال ما که زیاد سینما سپهر میریم، تاکسی اینترنتی با تخفیف خیلی خوبه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار