مسوولان امنیتی مازندران به انتشار تصویری از ناهنجاری‌ها در سد لفور سوادکوه شمالی واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۷۵۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 07 June 2019

 مسوولان امنیتی مازندران به انتشار تصویری از ناهنجاری‌ها در سد لفور سوادکوه شمالی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پی اقدام ضد اخلاقی تعدادی گردشگر در سد لفورشهرستان سوادکوه شمالی و انتشار تصویری از این ناهنجاری‌ گفت : با وجود همه تمهیدات؛ بدلیل حجم بالای حضور گردشگران و گستردگی استان، عده ای معدود در نقاطی دور از منظر عمومی به اقدام ضدفرهنگی و اخلاقی مبادرت می کنند که این مساله با انجام بررسی های لازم از سوی دستگاه های مسئول مورد رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.
حسن نژاد افزود: بدنبال اطلاع از این موضوع و در پی دستور استاندار مازندران بشکل مکتوب به فرماندار شهرستان سوادکوه اعلام شد؛ تا بررسی و شناسایی عوامل این اقدام ناشایست و معرفی آنان به مراجع ذی ربط و انجام اقدامات قانونی در دستور کار قرار گیرد.
وی ،ضمن ابراز تاسف از بروز این اقدام تاکید کرد:با کسانی که بخواهند زمینه انجام امور غیراخلاقی را در استان رقم بزنند، بطور جدی در چارچوب قانون برخورد می شود.
یادآور می شود؛ منطقه گردشگری سد لفور سوادکوه در اختیار بخش خصوصی است.
همچنین مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران در خصوص انتشار تصویری از حضور گردشگران با وضعیت نامناسب در سد لفور شهرستان سوادکوه شمالی ضمن بررسی همه جانبه موضوع و در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی اعلام کرد ؛براساس بررسی های انجام شده ،مسئولیت حوزه سرزمینی سد لفور برعهده شرکت آب منطقه ای مازندران و حضور گردشگران در آب مربوط به بخش خصوصی است.
بر اساس این گزارش ،با شناسایی مسئول بخش خصوصی، این فرد توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه، شمالی احضار شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار