­ اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی 5 روز آینده استان را پیش بینی کرد. کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: عصر امروز رگبارهای بهاری در بخش هایی از شمال غرب کشور و مناطقی از غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز رخ می دهد.
کد خبر: ۷۵۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ 07 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب،در برخی نقاط استان‌های نوار شمالی، کهکیلویه بویر احمد، چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان، شرق لرستان، استان مرکزی، همدان، تهران، #البرز و همچنین در شمال استان فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی مازندران طی 5 روز آینده
 

محمدپور گفت: این رگبارها در مناطقی از استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، زنجان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد رخ خواهد داد.

براساس این گزارش، طی روزهای آینده تا هفته آینده ریزش بارانها برای شهرهای شمال‌غرب و شمال(بخصوص غرب سواحل کاسپین) و مناطقی از مرکز و جنوبغرب و غرب پیش بینی میشود .

پیش بینی بارش کشور طی فردا !

برای فردا شاهد بارندگی در استانهای نوار شمالی کشور به شکل رگبار و رعدوبرق نه چندان شدید خواهیم بود

شدت بارش در استانهای شمالغربی خواهد بود

وی افزود: به لحاظ نوسانات دمایی نیز تغییرات قابل توجهی در یکی دو روز آینده نخواهیم داشت اما در استان های ساحلی خزر از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده از میزان دمای هوا قدری کاسته می شود.

محمدپور گفت: پدیده غالب در نوارشرقی کشور هم عمدتا وزش باد در منطقه زابل خواهد بود که موجب کاهش کیفیت هوا و خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کارشناس هواشناسی افزود: دمای امروز هوای تهران هم در گرم ترین زمان به 35 درجه سانتی گراد می رسد.

 

وضعیت جوی مازندران طی 5 روز آینده :
جمعه 1398/3/17 : صاف

شنبه 1398/3/18 : صاف

یکشنبه 1398/3/19 : صاف تا نیمه ابری

دوشنبه 1398/3/20 : صاف تا نیمه ابری

سه شنبه 1398/3/21 : صاف تا نیمه ابری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار