اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران وضعیت باغ وحش بابلسر را مطلوب توصیف و تصاویر منتسب به این مجموعه را که روز جمعه در فضای مجازی منتشر شد، تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۵۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ 09 June 2019

ایرنا؛ کاربران شبکه‌های اجتماعی روز جمعه چهار تصویر از شرایط نامطلوب نگهداری حیوانات باغ وحشی را منتشر کردند و مدعی شدند که متعلق به شهرستان بابلسر است. وضعیت حیوانات در این تصاویر واکنش حامیان حیات وحش و محیط زیست را در پی داشت.

مسئولان حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کردند که پس از انتشار این تصاویر شرایط باغ وحش بابلسر مورد بررسی قرار گرفت و تصاویر منتشر شده صحت ندارد.

توضیح درباره آخرین وضعیت باغ‌وحش بابلسر

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تکذیب وضعیت نسبت داده شده به باغ وحش بابلسر گفت: یک هفته پیش همراه با مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از این باغ وحش بازدید داشتیم که شرایط کاملاً مطلوب و رضایتبخش بود و حیوانات شرایط جسمی مساعدی داشتند.

مصطفی عرب افزود: عکسی که از خرس باغ وحش منتشر شده متعلق به حدود ۱۰ سال پیش و قبل از بازسازی است. عکس‌های شتر و ببر نیز اصلاً مربوط به این باغ وحش نیستند. شتر باغ وحش مانند سایر حیوانات شرایط جسمی خوبی دارد و به خوبی نگهداری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار