کد خبر: ۷۵۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 09 June 2019

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع 9 فقره حادثه رانندگی منجر به فوت با 9 کشته و 7 مصدوم در سطح استان در تعطیلات گذشته خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی در تشریح این خبر، گفت: با افزایش حجم مسافرت ها به استان مازندرن در تعطیلات عید سعید فطر وسالروز رحلت بنیارنگذار کبیر انقلاب اسلامی، اجرای طرح های انتظامی و ترافیکی در دستور کار انتظامی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت .

مطلب پیشنهادی

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در طی این مدت در سطح استان مازندران 9 فقره حادثه رانندگی منجر به فوت به وقوع پیوست که از این تعداد 3 فقره برخورد خودرو با موتورسیکلت، 3 فقره تصادف با عابر پیاده و 3 فقره واژگونی خودرو و برخورد خودرو با جسم سخت بوده است .

سرهنگ تقدیسی با بیان این که در این حوادث در مجموع 9 نفر کشته و 7 نفر مجروح شده اند، اظهار داشت: یک فقره از این حوادث در محور برونشهری هراز به وقوع پیوست و سایر این حادث مربوط به معابر بین شهری و درونشهری بوده است .

وی در خاتمه با اشاره به کاهش 47 درصدی حوادث بوقوع پیوسته در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، گفت: علت تامه این حوادث نانوانی راننده در کنترل وسایط نقلیه، تخطی از سرعت مطمئنه و توجه نکردن به جلو بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار