تیم پرستاره کره جنوبی با همه بازیکنان سرشناسش هم نتوانست به طلسم شکست ناپذیری یوزها پایان دهد و امروز باردیگر مقابل تیم ایران با هدایت مارک ویلموتس هم موفق به کسب پیروزی نشد.
کد خبر: ۷۵۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳ 11 June 2019

تیم پرستاره کره جنوبی با همه بازیکنان سرشناسش هم نتوانست به طلسم شکست ناپذیری یوزها پایان دهد و امروز باردیگر مقابل تیم ایران با هدایت مارک ویلموتس هم موفق به کسب پیروزی نشد.

به گزارش تابناک، تیم‌های ملی کره جنوبی و ایران دو قدرت سنتی فوتبال قاره آسیا ، در دیداری دوستانه از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه مملو از تماشاگر جام جهانی شهر سئول به مصاف هم رفتند که دو تیم به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند. در این دیدار هوانگ اوی‌جو (۵۸) برای کره جنوبی و کیم یانگ گون (۶۲ - گل به خودی) برای ایران گلزنی کردند.

ترکیب کره‌جنوبی

جو هیون وو، هانگ چول، کیم یانگ گون، کیم مین جائه، لی یانگ، پائک سئونگهو (۷۸ - چو سه‌جنوگ)، نا سانگهو (۷۶ - لی سئونگ وو)، هوانگ اینبوئم، لی جائسونگ (۶۸ - هوئنگ هی چان)، سون هیونگ مین و هوانگ اوی‌جو (۸۳ - لی جئونگ هیوپ).

ترکیب ایران

علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی (۷۷ - سعید عزت‌اللهی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد (۸۰ - علی علیپور)، علیرضا جهانبخش (۴۶ - احمد نوراللهی)، مهدی ترابی (۶۰ - وحید امیری)، رامین رضاییان و مهدی طارمی (۹۰ - مسعود شجاعی).

مارک ویلموتس در همین ابتدای کار نشان داده است که دید تیزبینانه ای نسبت به سطح کیفی بازیکنان دارد . او که بخاطر مصدومیت مجید حسینی ناچار شد از محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اولیه ایران استفاده کند، مهدی ترابی را که در بازی دوستانه مقابل سوریه نیمکت نشین بود، در این بازی به جای وحید امیری در ترکیب اصلی قرار داد.

ایران که در 20 دقیقه نخست نمایشی اغلب تدافعی ارایه کرده بود، بعد از ارزیابی برنامه های تیم حریف، از این دقیقه به بعد از زمین خودی خارج شد و به دروازه میزبان پرانگیزه فشار آورد و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفت. ویلموتس در نیمه دوم نیز برنامه ای تخاجمی به بازیکنانش دیکته کرد و تیمش نیز بعد از دریافت یک گل به دلیل اشتباه دو مدافع میانی و کناری، بلافاصله با جلوکشیدن موفق به جبران گل خورده شد.

مربی بلژیکی امروز موفق شد که در دومین آزمونش روی نیمکت تیم ملی ایران، ضمن شناسایی توانمندی های تیمش نمایشی قابل قبول مقابل یکی از سه قدرت بزرگ آسیا ارایه دهد و هواداران تیم ملی را با خودش همراه کند. تیم ایران الیته در دقاقیق از مسابقه ناهماهنگ و سردرگم نشان داد که این موضوع برای نخستین بازی ها با هدایت یک مربی جدید، طبیعی به نظر می رسد.

شرح گل‌ها
کره جنوبی ۰-۱ ایران؛ اوی جو هوانگ (دقیقه ۵۷)؛ از روی اشتباه و ناهماهنگی میلاد محمدی و پورعلی گنجی، اوی جو هوانگ صاحب توپ شده و با یک ضربه چیپ زیبا گل اول این بازی را به سود کره ای‌ها به ثمر می‌رساند.

کره جنوبی ۱-۱ ایران؛ کیم یونگ وون (دقیقه ۶۲)؛ ارسال رامین رضاییان از روی نقطه کرنر از روی خروج اشتباه دروازه بان کره ای‌ها به بدن پورعلی گنجی و در ادامه کیم یونگ وون برخورد می‌کند تا ایران خیلی زود به گل تساوی دست یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار