در این بازیها ابراهيم تقي پور، مهرداد نعمتي، محسن زاهدي، مجتبي ترشيز و مهدي احمدي بازيكنان مازندراني تركيب تيم فوتبال پيشكسوتان ایران و صدرالدين بامتي مدير تيم و حسين يزداني و عزت نوروزي از اعضا كادر فني با استقبال مردم و مسئولان به خانه بازگشتند. دکتر سیدمهدی احمدی که بعنوان تنها نماینده شهرداران ایران در تیم ملی پیشکسوتان بود
کد خبر: ۷۵۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 11 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، در این بازیها ابراهيم تقي پور، مهرداد نعمتي، محسن زاهدي، مجتبي ترشيز و مهدي احمدي بازيكنان مازندراني تركيب تيم فوتبال پيشكسوتان ایران و صدرالدين بامتي مدير تيم و حسين يزداني و عزت نوروزي از اعضا كادر فني با استقبال مردم و مسئولان به خانه بازگشتند.

استقبال باشکوه از بازیکنان مازندرانی تیم ملی پیشکسوتان+عکس
 

 براساس این گزارش، بازيكنان مازندراني پيشكسوتان فوتبال پس از كسب قهرماني جام جهاني در كشور تايلند، امروز با استقبال مسئولان به خانه بازگشتند.

 ملي پوشان ايران در چهاردهمين دوره مسابقات فوتبال پيشكسوتان جهان در تایلند بدون شكست به فينال راه پيدا کردند و در نهايت با شكست انگلستان با نتيجه يك بر صفر به مقام قهرماني رسیدند.
چهاردهمين دوره مسابقات فوتبال پيشكسوتان جهان با شركت 9 تيم از جمله ايران، انگلستان، اسكاتلند، آمريكا و نيوزيلند در تايلند برگزار شد.

در این مسابقات سید مهدی احمدی، ابراهیم تقی پور به عنوان دو بازیکن و حسین یزدانی نیز بعنوان مربی از ساری سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی فوتبال پیشکسوتان داشتند.

 خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار