مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از افتتاح مرکز فوریت‌های دارویی جمعیت هلال احمر در شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ 12 June 2019

 مجتبی اکبری در مراسم افتتاح باجه مرکز فوریتهای دارویی جمعیت هلال احمر در شهرستان آمل اظهار کرد: استراتژی جمعیت هلال احمر کاهش آلام بشری وکمترین آسیب در حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه افتتاح این داروخانه کمک بزرگی برای بیماران خواهد بود، خاطرنشان کرد: این داروخانه به اقشار آسیب پذیر جامعه خدمات می‌دهد که بدون دغدغه بتوانند دارو را تهیه کنند و نگران دسترسی دارو را نداشته باشند.

اکبری از اهداف این مرکز دارویی توسط جمعیت هلال احمر گفت:سطح کیفیت خوب و خدمات بهتری بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن داروها را در اختیار بیماران قرار دهیم.

محسن آسوری، مدیرعامل درمانگاه آرین به 4 هزار همیار در این موسسه اشاره کرد و گفت: از سال 92 این مجموعه شکل گرفت و تا به امروز بیش از هزار مددجو سرطانی از خدمات این مجموعه استفاده می کنند.

وی ادامه داد: روزانه حدود 500 نفر در این درمانگاه ویزیت می کنند و تا به امروز 8 هزار نفر با خدمات این موسسه مورد شیمی درمانی قرار گرفتند.

آسوری با بیان اینکه از شهرستان های غرب استان نیز برای خدمات به آرین مراجعه می کنند گفت: امیدوارم روزی تمام 400 هزار نفر در این شهرستان بعنوان همیار عضو خانواده آرین شوند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار