رحمان جعفری ، علی شجاعی و نیما میرزا زاد از تیم نساجی مازندران ، محمد بلبلی عضو تیم سپیدرود رشت، ابوالفضل رزاق‌پور عضو تیم پیکان تهران ، ابوالفضل جلالی عضو تیم سایپا تهران و محمد آقاجانپور عضو تیم شهر خودروی مشهد بازیکنانی هستند که از مازندران به این اردو دعوت شدند و باید خود را در زمان اعلام شده به کادر فنی تیم ملی امید معرفی کنند.
کد خبر: ۷۵۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 15 June 2019

سرمربی مازندرانی تیم ملی فوتبال امید، لیست 50 نفره اولیه خود را برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران اعلام کرد که نام چند بازیکن مازندرانی هم دیده می شود.

 بر اساس فهرست فرهاد مجیدی، اسامى 50 بازیکن تیم امید در دو گروه اعلام شده و این نفرات باید طبق برنامه، خود را به کادر فنى تیم امید در محل هتل آکادمى فوتبال معرفى کنند.

گروه اول بازیکنان روز شنبه 25 خرداد ساعت 12 و گروه دوم روز سه‌شنبه 28 خرداد ساعت 12 در مرکز ملى فوتبال ایران حضور خواهند یافت.

رحمان جعفری ، علی شجاعی و نیما میرزا زاد از تیم نساجی مازندران ، محمد بلبلی عضو تیم سپیدرود رشت، ابوالفضل رزاق‌پور عضو تیم  پیکان تهران ، ابوالفضل جلالی عضو تیم سایپا تهران و محمد آقاجانپور عضو تیم شهر خودروی مشهد بازیکنانی هستند که از مازندران به این اردو دعوت شدند و باید خود را در زمان اعلام شده به کادر فنی تیم ملی امید معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار