در این حادثه یک مرد ۶۵ ساله که در حین کار در داخل معدن بود در اثر ریزش آوار بر روی سرش دچار خفگی شده بود که توسط افرادحاضر از داخل معدن خارج شد و تیم اورژانس هم پس از ورود به صحنه و ارزیابی مصدوم دریافتند که مصدوم فاقد هرگونه علائم حیاتی است
کد خبر: ۷۵۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 15 June 2019

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ نوروزعلی فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ریزش معدن در یکی از معادن شهرستان، ماموران انتظامی بخش چمستان به محل حادثه اعزام شدند.

براساس این گزارش،  در این حادثه یکی از کارگران معدن دچار حادثه شده و در دم جان باخت و جسد نامبرده به سردخانه منتقل شد و علت حادثه در دست برسی است.

همچنین روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی مازندران عصر امروز شنبه از کشته شدن یک کارگر معدن به خاطر ریزش معدن در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این حادثه حوالی ساعت ۱۸ در معدنی واقع در جاده چمستان به آمل رخ داد.

بر اساس این گزارش، بلافاصله تیم پایگاه اورژانس بنفشه ده به محل حادثه واقع در که معدن همصفا نام دارد، اعزام شد.

در این حادثه یک مرد ۶۵ ساله که در حین کار در داخل معدن بود در اثر ریزش آوار بر روی سرش دچار خفگی شده بود که توسط افرادحاضر از داخل معدن خارج شد و تیم اورژانس هم پس از ورود به صحنه و ارزیابی مصدوم دریافتند که مصدوم فاقد هرگونه علائم حیاتی است و بلافاصله اقدامات پیشرفته احیا قلبی ریوی را آغاز کردند و این اقدامات در مرکز درمانی هم ادامه یافت ولی فایده ای نداشت.

وجود دهها معدن شن و ماسه و واریزه های کوهی در شهرستان های ۲۲ گانه مازندران علاوه بر مشکلات زیست محیطی، تجاوز به منابع طبیعی و ایجاد آلودگی‌های مختلف، در سال‌های اخیر مشکل جدیدی به نام ریزش به خاطر بهره برداری غیر اصولی نیز به استان اضافه کرده‌اند.

مسیر جاده آمل به چمستان ، جاده هراز و جاده سوادکوه بالاترین تراکم معادن شن و ماسه و واریزه های کوهی مازندران را دارند.

 

او اخر اردیبهشت ماه پارسال هم ریزش معدن در منطقه لاویج شهرستان نور سبب مرگ یک کارگر و زخمی شدن سه نفر دیگر شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار