فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس گفت: چالوس به‌عنوان قدمگاه 21 هزارشهید دوران دفاع مقدس، دیگر حیاط خلوت خوانندگان پاپ و محل برگزاری کنسرت‌های به سبک غربی نخواهد بود.
کد خبر: ۷۵۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ 16 June 2019

بلاغ، عابدین داغمه چی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری کنسرت‌هایی به سبک غربی در شهرستان چالوس اظهار کرد: طی سال‌های گذشته، به علت تساهل و تسامح برخی از مسؤلان فرهنگی منطقه، درطول سال با برگزاری کنسرت‌های موسیقی پر هزینه ازجیب مردم و با حضور خوانندگان پاپ و سبک‌های غربی، در فصل‌های مختلف، هرساله صدها میلیون تومان به جیب عده‌ای سرازیر می‌شد.

وی در ادامه با تأکید بر این مطلب که، نظام اسلامی و انقلاب همچنین سپاه هرگز مخالف با نشاط و شاد بودن مردم نیست، افزود: نباید به هر قیمتی با برگزاری کنسرت‌های پرهزینه و فساد آور، مردم را به دنبال خود کشاند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس با اشاره به اینکه برنامه‌ها اگر متنوع و نشاط آور باشند، استقبال مردم هم از آن گسترده است، خاطرنشان کرد: برای نمونه در نیمه ماه مبارک رمضان امسال، هم زمان با برگزاری برنامه شادی به مناسبت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، جشنی توام با موسیقی اصیل و سنتی، نور افشانی مهیج و شادی آور و بدون کمترین هزینه موجب شد تا چندین هزار نفر از اقشار مختلف مردم از این جشن استقبال کنند.

داغمه‌چی با یادآوری این مطلب که چالوس به‌عنوان قدمگاه 21 هزارشهید دوران دفاع مقدس، دیگر حیاط خلوت خوانندگان پاپ و محل برگزاری کنسرت‌های به سبک غربی نخواهد بود، تاکید کرد: کنسرت‌های باسبک غربی آثار مخربی بر روحیه و رفتار جوانان می‌گذارد تا جائیکه درحال حاضر، خود غربی‌ها هم به این واقعیت پی بردند و حتی بسیاری از جامعه شناسان و رفتار شناسان مطرح غربی، با این نوع سبک موسیقی مخالف‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار