شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه که فروردین سال 95 در حلب سوریه به فیض عظیم شهادت رسیده بود در راه بازگشت به میهن ایران اسلامی قرار دارد تا پس از گذشت بیش از سه سال به خانه بازگردد.
کد خبر: ۷۵۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 23 June 2019

 روزهای پایانی فروردین سال 95 بود که در میان خبر شهادت جوانان نکایی لشکر 25 کربلا در منطقه خان‌طومان سوریه خبر دیگری نیز بر سر زبان‌ها افتاد که فرزند دیگری از شهرستان نکا که از تیپ حیدرون برای دفاع از حرم به سوریه اعزام شده بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرزند برومند خطه مدافعان حرم مازندران بلکه ایران اسلامی یعنی شهرستان نکا ابراهیم عشریه بود که از عشق خود به سه فرزند دخترش گذشت و ماه‌های پایانی سال 94 عازم مأموریت سوریه شد.

این رزمنده دلاور و یکی از اولیای الهی سرانجام در 25 فروردین سال 95 در منطقه العیس حلب سوریه در عملیات تک قدرتمند به نیروهای تکفیری در جنوب حلب به شدت از ناحیه صورت در اثر برخرورد گلوله زخمی شد اما متأسفانه پیکر پاکش توسط نیروهای رزمنده جبهه مقاومت پیدا نشد.

آن زمان پس از مشاهده صدمه شدید این رزمنده در صحنه نبرد که البته بسیار کاری نشان می‌داد، دیگر کسی از وی خبر نداشت و همین امر سبب عملیات روانی سنگین دشمن در همان برهه درخصوص رزمندگان ایرانی شد که در مقابل بیان برخی اخبار نادرست از زنده بودن این شهید به همین دلیل بوده است.

اما اکنون و از ساعات ابتدایی اولین روز تیرماه شایعاتی درخصوص پیدا شدن پیکر شهید و بازگشت وی به کشور شنیده می‌شد که در همین راستا یک منبع موثق در گفت‌وگویی، ضمن تأیید خبر بازگشت رزمنده مدافع حرم شهید ابراهیم عشریه به میهن اسلامی ایران، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید از مدتی پیش توسط نیروهای رزمنده جبهه مقاومت کشف شده و پس از انتقال به مکانی مشخص در اختیار آن‌ها بوده است.

وی افزود: در این مدت نیز امور مربوط به آزمایش‌های دقیق DNA و برخی تطبیق‌های دیگر در دستور کار قرار داشته و پس از قطعی شدن انطباق مشخصات پیکر پیدا شده با شهید ابراهیم عشریه خبر به خانواده شهید اطلاع داده شد.

این منبع مطلع خاطرنشان کرد: شهید در شرایط بازگشت به کشور قرار دارد که پس از بازگشت در معراج شهدای تهران به صورت رسمی مورد استقبال خانواده و علاقه‌مندان به مکتب شهادت قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است تمامی اخبار تکمیلی دقیق و موثق مربوط به جزئیات بیشتر این اتفاق طی ساعات آینده به اطلاع عموم مردم رسانده می‌شود.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار