کد خبر: ۷۵۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 23 June 2019

  ایرنا - فرماندار بابل گفت: سنگ اندازی کارشناسان ادارات بابل مانع جذب سرمایه گذار در این شهرستان می شود که این موضوع بسیار نگران کننده شده است.

به گزارش ایرنا؛ قربانعلی ولی زاده بو را روز یکشنبه در جلسه شورای اداری بابل بیان داشت:متأسفانه سنگ‌اندازی برخی کارشناسان در ادارات بابل سبب شد ما شاهد فرار سرمایه گذاران باشیم و انها رغبت چندانی برای سرمایه‌گذاری در این شهر ندارند.

وی با بیان اینکه فرار سرمایه گذار از بابل نگران‌کننده شد؛ گفت: از این پس با برخی از اداراتی که در جذب سرمایه گذار ضعیف عمل کنند و مانع بر سر جذب سرمایه گذاران ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی از این سنگ‌اندازی ها به حدی شد که حتی سرمایه گذاران بابلی هم حاضر به سرمایه‌گذاری در شهر خود نیستند و سرمایه‌های خود را به شهرهای اطراف منتقل می‌کنند.

فرماندار بابل گفت: وقتی که شورای تأمین شهرستان نگاه مثبتی برای جذب سرمایه گذاردارد برخی ادارات نباید در این روند کارشکنی کنند.

به گفته ولی زاده برخی از مناطق بابل با محرومیت روبروست و انجام یک طرح سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال تولید و گردشگری می‌تواند یک منطقه را از محرومیت نجات دهد.

وی ادامه داد: بابل با ۱۷ مرکز دانشگاهی و چندین مرکز درمانی میزبان تعداد زیادی از دانشجویان و بیماران از سراسر کشور است و زمینه سرمایه گذارای در حوزه ورزشی و گردشگری در این شهرستان وجود دارد.

به گفته فرماندار بابل، دولت در یک سال گذشته تنها برای رفع محرومیت روستایی در حوزه بنیاد مسکن بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان سرمایه گذاری کرده است.

ولی زاده بیان داشت: اجرای طرح هادی در هشت روستا و زیرسازی و آسفالت ۱۵ روستا از جمله طرح‌هایی بوده است که با اعتبارات ملی در یک سال گذشته در حوزه بنیاد مسکن انجام شد.

فرماندار بابل گفت: اعتبارات دولت محدود است و نباید انتظار داشته باشیم که تمام مشکلات با اعتبارات ملی برطرف شود بلکه همه وظیفه داریم با جذب سرمایه گذار بخش زیادی از مشکلات پیش روی مردم را برطرف کنیم.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار