سرمایه گذاری جدید در کارخانه نساجی مازندران، منشاء خدمات بیشتر برای مردم خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ 23 June 2019

استاندار مازندران عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید قائم شهر، مسئولیت در نظام اسلامی را یک توفیق الهی و فرصت خدمتگزاری به مردم دانست که تغییر و بهره گیری ازمدیران در مسئولیت های جدید برای بهبود اوضاع و پیشبرد امور اجرائی یک امر طبیعی دانست.

حسین زادگان از ورود سرمایه گذار جدید در کارخانه نساجی مازندران و نیز تغییر مالک باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران خبر داد که با این اتفاقات، تحولات جدیدی در صنعت نساجی و باشگاه فوتبال نساجی ایجاد خواهد شد.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر هم، در زمینه خدمت بی منت به مردم به عنوان میزان و وظیفه مدیران در نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش محمدی فرماندار سابق قائم شهر درباره عملکرد شش ساله اش در این شهرستان، یحیی یوسف پور فرماندار جدید قائم شهر برنامه محوری در حوزه اقتصاد، اشتغال و فعالیت های اجتماعی را جزء الویت های کاری اعلام کرد.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، صبح امروز در مراسم معارفه فرماندار محمودآباد گفت:با توجه به شرایط حاکم بر کشور، حتما" باید آرایش و اظهارنظرهای ما منطقی باشد و نسبت به گذشته باید تحلیل هوشمندانه و عمیق و سنجیده داشته باشیم.

حسن نژاد افزود: امروز به مدیران منطقی و سنجیده در کشور برای حل مشکلات به وجود آمده نیازمندیم.

استاندار مازندران در حکمی، علی‌رضا شریعت را به عنوان سرپرست فرمانداری محمودآباد منصوب کرد.

حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید گلوگاه هم گفت: فرمانداران پای کار باشند و با همه اقشار مختلف شهری،روستایی، نخبگان و گروه های سیاسی شهرستان تعامل داشته باشند زیرا که شما مدیر همه مردم هستید.

در این مراسم، فریدون کلبادی که پیش از این رئیس آموزش و پرورش گلوگاه بود، به عنوان فرماندار جدید گلوگاه معرفی شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار