عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: قیمت هر گرم طلا در بازار امروز به مرز 438 هزار تومان نزدیک شد و این امر نرخ انواع سکه و طلا را در بازار دچار تغییراتی کرد.
کد خبر: ۷۵۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 24 June 2019

مهدی معلمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: طی هفته جاری، نوسانات قیمت در بازار طلا و سکه متغیر بود.

وی افزود: قیمت اونس هم افزایش بالایی داشت که این روند طی سالیان اخیر، بی سابقه بود و بر نوسانات بازار در کشور دامن زد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز مازندران قیمت هر مثقال طلا را طی روز جاری، یک میلیون و 898 هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز به مرز 438 هزار تومان رسیده است.

این فعال صنفی بازار طلا و ارز در خصوص قیمت انواع سکه در بازار سومین روز تیرماه پاسخ داد: قیمت امروز سکه 4 میلیون و 760 هزار تومان است.

معلمی ادامه داد: نیم سکه با نرخ دو میلیون و 450 هزار تومان و ربع سکه با نرخ یک میلیون و 630 هزار تومان در معاملات امروز خرید و فروش شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برخی شایعات در خصوص افزایش قیمت هر گرم طلا و رسیدن آن به مرز یک میلیون تومان ضمن تکذیب کامل آن، گفت: بیشتریت این شایعات کذب محض است و لازم به توضیح است که غالب مواقع وضعیت بازار طلا جز موارد بسیار خاص قابل پیش بینی نیست و کارشناسان خبره تنها در برخی موارد و سنجیدن بسیاری از اتفاقات، برخی احتمالات را حدس می‌زنند و قاطعیت ندارد.

این عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران متذکر شد: قیمت طلا و سکه در کشور بسته به تنش‌های سیاسی و اقتصادی دچار نوسانات می‌شود و نرخ این کالا به طور مستقیم به برخی از مسائل سیاسی و اقتصادی منطقه بستگی دارد.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار