جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: نفوذ استکبار برای فضای دوقطبی در کشور محکوم به شکست است.
کد خبر: ۷۵۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ 25 June 2019

 جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: نفوذ استکبار برای فضای دوقطبی در کشور محکوم به شکست است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا عصر امروز در نخستین یادواره شهدای قوه قضاییه مازندران و شهدای ترور شهرستان آمل در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه امروز دشمنان نظام اسلامی قصد دارند تا با نفوذ، مردم، مسئولان و به‌خصوص جوانان و نخبگان را در تصمیم‌گیری ها گمراه و فضای دوقطبی موافق و مخالف نظام حکومت ایجاد کنند گفت: نفوذ استکبار محکوم به شکست است.
حجت الاسلام حیدر مصلحی به تذکرهای جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه بانفوذ دشمن در کشور اشاره و بابا بیان اینکه آمریکا و هم پیمانهای همیشه همراهش چند سال گذشته متحمل هزینه‌های بسیاری برای ناکامی ملت ایران شدند، بر ضرورت توجه همه قشرهای مردمی ومسئولان در رده های مختلف حکومتی وکشوری به توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.
حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه امنیت در کشور به راحتی به دست نیامده است و برای حفظ آن باید تلاش شود افزود: وجود روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی و مبارزه با ظلم از مواردی است که دشمن از آن هراس دارد، و وجود همین روحیه در نظام مقدس اسلامی سبب پایداری انقلاب شده که امروز از سوی بسیاری از کشورها الگوبرداری می شود.
وزیر سابق اطلاعات همچنین با اذعان به اینکه دستگاه های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس ورژیم غاصب صهیونیستی که درجمع بندی نهایی خود برای مقابله با انقلاب اسلامی، وجود رهبری در جمهوری اسلامی ایران را سد محکم نفوذ ناپذیری دانستند تصریح کرد: تا زمانی که ولایت فقیه مورد هجمه قرار نگیرد و مردم با ولایت و رهبری حلقه متصلی باشند، راه های نفوذ در ایران بازشدنی نیست.
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر ژاپن و فرستاده ترامپ به ایران و ملاقات با مقام معظم رهبری گفت: رهبری انقلاب در مقام یک رهبر مقتدر، با عظمت و با تدبیر از مواضع جمهوری اسلامی دفاع وبا پاسخ های در خورشان به فرستاده ترامپ، باعث سرافکندگی و عصبانیت سران کاخ سفید شده است.
وی همچنین نفوذ پهپاد آمریکایی برای اقدام های جاسوسی در خاک های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران را نقض آشکار تجاوز به منطقه جغرافیایی کشورمان بیان کرد وگفت: سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی به خوبی نشان داد، استکبار متوجه شده که چه اتفاقی برای آنها از سوی نیروهای مسلح وهمیشه هوشیار ایران اسلامی افتاده و قدرت ایران را به وضوح دیدند.
جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه با اشراف کامل اطلاعاتی بیان می کنم که کمتر از 20درصد مشکلات اقتصادی کشور ریشه در تحریم ها دارد گفت: امروز در بحث تحریم های یک جانبه آمریکا و غرب ضدجمهوری اسلامی ایران، کمتر از 20درصد آن مربوط به تحریم هاست وبقیه مربوط به سوء تدبیر ومدیریت ها ونظارت ها درکشور است.
حجت الاسلام مصلحی گفت: باید بپذیریم که کشور درحال جنگ است واین را هم باید قبول داشت که کشور در حال جنگ را نمی شود از پشت میز مدیریت کرد و باید مدیران آن با مردم به میدان کار بیایند و اگر ایراد و یا انقادی به مدیریت ارشد کشور می شود، به بیگانگان مربوط نمی شود، همچنان که برای اصلاح امورکشور در همه زمینه ها مطالبه گری به حق خواهیم کرد و اجازه دوقطبی به کشور را نیز نخواهیم داد.
حجت الاسلام مصلحی با اشاره به ارائه حدود 14میلیون مقاله در موضوع های اجتماعی وسیاسی توسط اعضای بلندپایه هیات علمی در دانشگاه های معتبر دنیا در خصوص فروپاشی آمریکا و تلاش برای انتشار مقالات به زبان فارسی ب رای تنویر افکار و وجدان های بیدار اذعان داشت: ظواهرافول آمریکا اکنون نمایان شده و البته این افول ریشه علمی دارد و فروپاشی آمریکا در بعد نظامی، اجتماعی این کشور کاملا مشهود شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار