کد خبر: ۷۶۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 09 July 2019

ولی الله نانواکناری امروز  در بین نمایندگان کارگری و بازنشستگان مازندران افزود: مستندسازی و اثرگذاری در موضوعات از موارد مهمی است که باید مورد توجه باشد و پیگیری در دستور کار باشد.

وی اظهار داشت: برای رفع مشکلات کارگران باید موضوعات استانی در استان پیگیری و برطرف شود و سطح بندی شود و در غیر این صورت به مقامات بالاتر ارائه شود تا منتج به نتیجه شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: خصوصیسازی از مشکلات مهم استان مازندران است مثل مشکلات نساجی قائمشهر، خودروسازی که همه نمایندگان درگیر آن هستند که در مسیر،کار نشد و نه تنها نیروی کار، بلکه کارگاه هم از بین رفت.

نانواکناری بیان داشت: کمیسیون اصل 44 تشکیل و موضوعات مختلف در حال پیگیری است و باید موضوعات مختلف با کارشناسان مربوطه پیگیری شود؛ چرا که در همه امور کارگری و مطالبات تخصص نداریم و شما باید کمک کار باشید.

وی افزود: اتحاد و افزایش روابط کاری و همدلی مهم است و باید با پیگیری اثرگذار شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگران بر ما حق بزرگی دارند و مطالبات منطقه ای وجود دارد و تلاش در این بخش و برای رفع مشکلات انجام می شود و وظیفه پیگیری داریم تا مطالبات ادا شود.

نانواکناری افزود: قراداد موقتی و صوری از مشکلات دیگری است که کارگران با آن روبرو هستند و برخی هم به دلیل نیاز  به کار باید چک سفید بدهند و این موضوع هم با پیگیری قابل بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار