جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف زغال قاچاق از نوع چوب درخت تاغ به ارزش یک میلیارد ریال در ساری خبر داد.
کد خبر: ۷۶۱۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱ 09 July 2019

 حسن مفخمی شهرستانی طی گفت و گویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تبدیل چوب های درخت کمیاب تاغ به زغال و فروش آن توسط 2 نفر از متصدیان یک کارگاه غیرمجاز زغال در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاتی متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

مفخمی تصریح کرد: متهمان با قطع و انتقال چوب درخت تاغ از سایر استان ها به این شهرستان آن را به زغال تبدیل می کردند که در بازرسی از محل فعالیت آنان 2 و نیم تن زغال آماده برای فروش کشف شد.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان این که قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، به مردم و شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار