آنان که مدعی بودند نساجی را می‌خرند و تبدیل به قدرت برتر فوتبال ایران می‌کنند، همان چک‌های اول و دوم‌شان برگشت خورد.
کد خبر: ۷۶۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۹ 10 July 2019

با دست خالی بلوف زدن همیشه هم جواب نمی‌دهد... این حرفی است که جوانان قائمشهری درباره مدعیان مالکیت نساجی می‌زنند. همان‌ها که مدعی بودند نساجی را می‌خرند و تبدیل به قدرت برتر فوتبال ایران می‌کنند، ولی همان چک‌های اول و دوم‌شان برگشت خورد. البته از همان روزی که خبر رسید بعضی‌ها برای تأمین وجه چک‌های قسط اول به بابل رفته‌اند و به قاسم حسن‌زاده، مالک خونه به خونه التماس کردند با آن‌ها شریک شود، قائمشهری‌ها آخر داستان را خوانده بودند.
خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد پرده‌ها کنار رفت. هرچند مدعی مالکیت نساجی ادعا کرد خیلی پول دارد (!) و فقط به این دلیل که صنیعی‌فر و حدادیان به تعهدات خود عمل نکرده‌اند، چک‌ها را پاس نکرده و مدعی شده مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان هم پشت او هستند، اما دیروز یکی از مسئولان استانی به خبرورزشی گفت: «از روز اول هم مشخص بود دوستان توان سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه‌های نساجی را ندارند. ما خیلی از صنیعی‌فر و حدادیان خواهش کردیم باشگاه را به آن‌ها واگذار نکنند، اما حدادیان می‌گفت اصلاً قصد ادامه فعالیت در فوتبال را ندارد و صنیعی‌فر هم از برخی رفتار‌ها دلخور بود و همین شد که با وجود تمام شک و تردید‌ها پیش‌نویس قرارداد واگذاری نساجی امضا شد. متأسفانه از همان زمان وقتی نماینده تام‌الاختیار خریدار نساجی، سراغ فروشگاه‌های محلی و شرکت‌های بومی قائمشهر رفت و از آن‌ها خواست در حد ۵ میلیون و ۱۰ میلیون تومان به نساجی کمک کنند، فهمیدیم چه خبر‌هایی در راه است. چک ۱۲ تیر آقایان هم پاس نشد و حالا باید خواهش کنیم صنیعی‌فر دوباره برگردد.»
این شخص با رد ادعای اژدری و قنبری که می‌گفتند استاندار و نماینده مجلس و رئیس اداره کل ورزش مازندران حامی ما هستند، گفت: «تا جایی که من خبر دارم مسئولان و جلسه‌ای که با اژدری و قنبری داشتند به آن‌ها گفتند بروید به سلامت، تأمین هزینه‌های نساجی در توان شما نیست. اگر معنی این حرف حمایت است، من دیگر حرفی ندارم!»
فرهاد صنیعی‌فر دیروز یک پیام در فضای مجازی گذاشت، آن‌هم به زبان محلی؛ «اینجا (نساجی) آن‌جا نیست» ... خیلی‌ها می‌گویند معنی این حرف مالک اصلی نساجی این است که خریدار جدید نمی‌تواند با جیب خالی و چک بی‌محل صاحب یک باشگاه مردمی شود. شایعه شده احتمال دارد صنیعی‌فر دوباره برگردد و نساجی را در اختیار بگیرد. البته به شرطی که مدیران استانی از او حمایت کنند.
منبع: خبرورزشی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار