تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران به یاد مرحوم جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس در مازندران در دیداری دوستانه به مصاف منتخب فوتبالیست‌های ساروی رفت.
کد خبر: ۷۶۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 10 July 2019

به یاد مرحوم جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس استان مازندران، رسانه‌های ورزشی‌ مازندران باری دیگر پا به توپ شدند.

تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران که حدود 7 سالی است برای اقدامات خیرخواهانه با پیام "همدلی و دوستی بین رسانه و مردم" با سفر به شهرهای مختلف استان مازندران دیدارهای مختلفی را برگزار می‌کند، روز گذشته سه‌شنبه 18 تیرماه در مرکز استان مازندران به یاد جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس در مازندران به مصاف تیم قارن (منتخبی از فوتبالیست‌های ساروی ) رفت.

این دیدار که روزگذشته در زمین چمن شهرک ارم ( شیخ‌کلا) ساری برگزار شد در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این دیدار که رسانه ورزشی‌ از سه پیشکسوت مطرح با نام‌های رضا تقوی، قاسم اکبری و مصطفی عاقلی نیز سود می‌بردند، موفق نشدند تیم جوان و قدرتمند بازیکنان ساروی را شکست دهند و در نهایت به تساوی رضایت دادند.

دو تیم در این دیدار موقعیت‌های زیادی را نیز خلق کرده بودند تا بازی جذابی را نیز شاهد باشیم اما درخشش سنگربانان دو تیم مانع باز شدن دروازه‌های دو تیم شد.

پیش از آغاز این دیدار، اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با در دست داشتن تصویری از مرحوم جابر معافی، یاد و خاطره این عزیز از دست رفته جامعه رسانه مازندران را گرامی داشتند.

تیم فوتبال رسانه ورزش مازندران با برگزاری دیدارهای تدارکاتی مختلف در شهرهای استان مازندران خودش را برای حضور در تورنمنتی در پایتخت و دیدار با تیم‌های پیشکسوتان استقلال، پرسپولیس و تیم منتخب 98 ایران آماده می‌کند.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار