عصر دیروز با حضور خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، علیمحمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و مسؤولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۶۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸ 11 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، مجتمع بزرگ شهید گرائیلی شهرداری نکا، عصر دیروز با حضور خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران، علیمحمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی و مسؤولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش: سید مهدی احمدی شهردار شهرستان نکا در این مراسم، ابتدا امکانات این مجتمع را در سه مورد بچینگ، سنگ شکن و موزاییک عنوان کرد و گفت:

۱_کارخانه بچینگ plcاتوماتیک که بتن تر و خشک، بتن با عیار ۱۰۰_۴۰۰ و دستگاه کادونا ۱۴۰۰ را تولید می کند، تولیدات آن شامل:جدول، کانیو و بلوک می باشد.

۲_ کارخانه سنگ شکن که تولید ماسه شسته، شکسته، نخودی، بالاست و فیلر۰۶ را برعهده دارد.

۳_ کارخانه موزائیک نیز در ۷ طرح دورباغچه ای، کانیو، ویبره ای، باسکول ۶۰ تنی و تریلی کش می باشد.

شهردار شهرستان نکا اعلام کرد:برای ساخت این مجتمع بیش از ۸۸ میلیارد ریال هزینه شد.

سید مهدی احمدی، ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را بهترین راه خدمت به مردم دانست و خواستار واگذاری پارک جنگلی واقع در کنار این مجتمع به شهرداری و الحاق مجتمع به شهرک صنعتی نکا شد.

شهردار شهرستان نکا همچنین، راه اندازی کشتارگاه و افزایش سرانه فضای سبز را از دیگر نیازهای مهم شهرستان نکا برشمرد و خواستار همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله مسئولان استانی در این زمینه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران نیز در این مراسم بر ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: اعتبارات عمران شهری مهم است و باید نگاه ویژه و مناسب داشته باشند تا خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

حسن خیریان پور افزود: در شهرها و روستاها نیازمند توسعه همه جانبه با استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی، دولتی و تسهیلاتی هستیم که با استفاده از این اعتبارات و تسهیلات می‌توان بخش‌های اقتصادی را به تحرک بیشتر درآورد.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در بخش اقتصادی در شهرستان نکاء وجود دارد و می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های استان از آن استفاده و برای توسعه اقدام کرد.

معاون استاندار مازندران گفت: زیباسازی، خدمات رسانی و عمران شهری از مسائل و موارد مهمی است که نیازمند درآمد پایدار است و باید مدیریت شهری در این بخش با استفاده از توان داخلی و اعتبارات عمران شهری فعال وارد شود.

خیریان پور از افتتاح مجتمع تولیدی برای ایجاد درآمد پایدار شهری در نکاء قدردانی کرد و افزود: اینکه در سال رونق تولید ملی با نگاه جهادی شاهد افتتاح این مجتمع عظیم تولیدی هستیم که برای ۲۵ نفر به طور مستقیم و ۱۰۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است، بیانگر نگاه ویژه مسئولان در این بخش است.

خبر:الهام زارعی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار