از سوی مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، ادعای برخورد هواپیمای زائران استان با تیربرق در فرودگاه ساری تکذیب شد . این هواپیما بدون سرنشین بود و برای اعزام زائران از مدینه در این فرودگاه فرود آمده بود. منتشر کنندگان این مطلب مدعی شدند پس از نشستن و فرود، نوک بال آن به چیزی در فرودگاه برخورد کرده است.
کد خبر: ۷۶۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ 18 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، ادعای برخورد هواپیمای ایران ایر در فرودگاه ساری با ستون برق چهارشنبه شب در فضای مجازی مطرح شد. منتشر کنندگان این مطلب مدعی شدند که هواپیما برای انتقال زایران مازندرانی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد و پس از برخورد با تیر برق که ماشین مارشالر مقصر آن بود، زمین گیر شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران اتفاق رخ داده برای یک فروند هواپیما که قرار بود زائران استان را به مدینه منتقل کند جزئی بیان کرد و گفت: این هواپیما بدون مسافر بوده است.

سعدالله وطنخواه در گفتگویی درباره اتفاق رخ داده برای یک فروند هواپیما در فرودگاه ساری اظهار داشت: این هواپیما بدون سرنشین بود و برای اعزام زائران از مدینه در این فرودگاه فرودآمده بود اما پس از نشستن و فرود، نوک بال آن به چیزی در فرودگاه برخورد کرده است.

وی ادامه داد: هرچند این واقعه جزئی بود اما برای آنکه ریسک نکنیم پرواز جایگزین برای انتقال و اعزام حجاج درخواست شد و پرواز جایگزین به موقع در فرودگاه نشست و نسبت به انتقال زائران منتظر در فرودگاه اقدام کرد.

وطنخواه یادآور شد: همچنین برای هواپیمایی که دچار سانحه شد، قطعه درخواست کردیم که هم اکنون در حال تعویض قطعه است.

مدیرکل فرودگاه مازندران افزود: هواپیمای دچار سانحه ساعت ۱۷ عصر به فرودگاه وارد شد و قرار بود ساعت ۲۱ شب نسبت به انتقال زائران به مدینه اقدام کند و با بروز حادثه و جایگزینی، زائران با هواپیمای جدید در ساعت مقرر به مدینه منوره اعزام شدند.

اعزام چهار هزار و ۲۵۰ زائر با ۱۷ سورتی پرواز از ۲۲ مردادماه برای سفر حج تمتع در فرودگاه ساری آغاز شد و هشت روز ادامه دارد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار