کد خبر: ۷۶۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ 19 July 2019

عاقبت گردن کلفتی انگلیس برای ایران
طرف در تنگه هرمز ناو جمع کرده بود و عربده می‌کشید که ما اسکورت می‌کنیم که ناگهان پس‌گردنی اساسی را نوش جان کرد. با گردن کلفتی و با پرچم انگلیس تردد می‌کرد که توقیف شد.
به گزارش مشرق، عبدالله شهبازی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود درباره توقیف نفتکش انگلیسی نوشت:
دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، از توقیق یک کشتی نفتکش حامل بیش از ۱۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق خبر داد. بگفته او، «این محموله بزرگ‌ترین محموله سوخت قاچاقی است که تاکنون در خلیج فارس و تنگه هرمز شناسایی و توقیف شده و با توقیف این محموله یکی از باندهای اصلی و سر شبکه‌های قاچاق سوخت در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز متلاشی و ضربه سنگینی به یک شبکه اصلی قاچاق سوخت در استان هرمزگان وارد آمد.»
مطلب زیر را از یک گروه تلگرامی، با کسب اجازه از نویسنده، منتشر می‌کنم:
«طرف در تنگه هرمز ناو جمع کرده بود و عربده می‌کشید که ما اسکورت می‌کنیم که ناگهان پس‌گردنی اساسی را نوش جان کرد. با گردن کلفتی و با پرچم انگلیس تردد می‌کرد که توقیف شد. انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها از ساعت اول در جریان بودن چون اقتدارشان در منطقه زیر سئوال رفت بصورت اساسی، صدایش را در نیاوردند. ابتدا خواستند مالکیت کشتی را اماراتی‌ها برعهده بگیرند که امارات زیر بار نرفت چون خواستار تنش جدید با ایران بعد از ماجرای دو سوپرنفتکش و فجیره و حملات پهپادی نیست.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار