پزشک جراح کشتی گیر فرنگی مازندرانی درباره آخرین وضعیت این کشتی‌گیر پس از انجام عمل جراحی گفت: امیر محمدرضایی امروز جمعه ۲۸ تیر از بیمارستان مرخص شد و از ۲ هفته آینده تمرینات بدنسازی خود را می‌تواند آغاز کند.
کد خبر: ۷۶۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳ 19 July 2019

دکتر علیرضا بصام‌پور اظهار کرد: امیر محمدرضایی کشتی‌گیر فرنگی مازندرانی که از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی شده بود روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و امروز جمعه از بیمارستان محب کوثر مرخص شد. حال عمومی وی خوب است و مشکل خاصی سلامتی او را تهدید نمی‌کند.

وی گفت: وی به دلیل آسیب‌دیدگی که به ناحیه گردن وی در جریان تمرینات وارد شده بود دچار پارگی دیسک گردن شده بود که خوشبختانه عمل وی با موفقیت انجام شد و حالش خوب است.

بصام‌پور در پاسخ به این پرسش که این کشتی‌گیر مازندرانی از چه زمانی می تواند به تشک کشتی برگردد، گفت: وی بعد از ۲ هفته استراحت کم کم می‌تواند تمرینات بدنسازی خود را آغاز کند و بعد از ۳ ماه مشکلی برای بازگشت به تشک کشتی را ندارد و می‌تواند به تمرینات حرفه‌ای خود ادامه دهد.

پزشک جراح این کشتی‌گیر فرنگی کار مازندرانی در پایان تصریح کرد: ورزشکاران باید بدانند که دیگر نباید نگران آسیب‌دیدگی خود و خداحافظی زودهنگام از ورزش حرفه ای باشند. با پیشرفتی که علم امروز کرده حتی می‌توان شدیدترین آسیب‌دیدگی‌ها را رفع کرد تا ورزشکار بدون هیچ دغدغه و نگرانی دوباره به صحنه ورزش بازگردد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار