رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حکم قصاص قاتل طفل 6 ساله، در زندان نوشهر اجرا شد.
کد خبر: ۷۶۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 21 July 2019

به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: حسب گزارش مرجع انتظامی مبنی بر مفقودی طفل 6 ساله، اقدامات لازم برای یافتن طفل انجام و در نهایت طفل در داخل یک گونی سفیدرنگ در رودخانه سردآبرود کلاردشت کشف شد.

وی افزود: پس از کشف جسد و اطلاع از وقوع قتل، اقدامات قضایی برای شناسایی مرتکب بزه انجام و با تحقیقات به عمل آمده و کشف قرائن موجود، مشخص شد قتل توسط یک زن 40 ساله که به‌عنوان پرستار مادربزرگ طفل در منزل حضور داشته، انجام شده است.

رئیس‌کل دادگستری مازندران اضافه کرد: شخص مذکور حین رسیدگی به ارتکاب بزه قتل عمدی اعتراف و اعلام کرد قصد قتل طفل را نداشته و به علت عصبانیت و بدون سبق تصمیم، مرتکب بزه شده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: قتل در تیرماه 1395 رخ داده و نهایتاً در تاریخ اول تیرماه 1396 طبق دادنامه صادره از شعبه 4 دادگاه کیفری یک استان مازندران مستقر در تنکابن حکم به قصاص نفس صادر شد که حکم صادره به علت عدم تجدید نظرخواهی قطعیت یافت.

براساس این گزارش، با توجه به درخواست اولیای دم و موافقت رئیس قوه قضاییه با اجرای حکم قصاص نفس، حکم در تاریخ 26 تیرماه 1398 در محوطه زندان نوشهر اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار