دکتر محمد رضا مازندرانی، رییس جوان و مدیر مردمی دانشگاه فرهنگیان در حالی مورد حمله برخی از کانالای خبری استان قرار میگیرد که مخاطبان آنچنانی ندارد.
کد خبر: ۷۶۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ 21 July 2019

مطالبی که بر علیه این مدیر جوان و محبوب زده میشود که از مطالب آن میتوان فهمید همه مطالب نوشته یک نفر میباشد و آن متن ها از روی عصبانیت و برمبنای غرض ورزی شخصی از سخنان جسورانه و دل نشین دکتر مازندرانی در آیئن تجلیل از دکتر مناف هاشمی توسط بخش خصوصی بوده است.

دکتر محمد رضا مازندرانی نیازی به خجالت کشیدن از خانواده های سیل زده ندارد، بلکه باید از وی بابت خدماتی خانواده وی و تنها دانشگاه گلستان به سیل زدگان داشتند قدردانی به عمل آید.

دکتر محمد رضا مازندرانی مدیریست که از دل دانشگاه فرهنگیان به عنوان ریاست این دانشگاه رسیده است که این انتصاب شایسته موجب خرسندی اهالی تعلیم و تربیت در استان شده است.

دکتر مازندرانی و خانواده وی از چند جهت باید مورد تجلیل قرار بگیرند که عبارتند از:

۱_همچون دیگر اهالی روستای خونگرم محمد آباد، منزل پدری ایشان نیز ۲ ماه در اختیار خانواده های سیل زده بوده است

۲_ اسکان بیش از هزار خانوار سیل زده در دانشگاه فرهنگیان استان بعنوان تنها دانشگاه گلستان که با تمام امکانات رفاهی دانشگاه در اختیار آنها قرار گرفته بود.

۳_تشگیل گروهای جهادی در دانشگاه فرهنگیان استان در جهت کمک به سیل زدگان تا پایان خرداد ماه که اقدامات بسیاری توسط دانشجو معلمان با محوریت رییس جوان این دانشگاه صورت گرفت.
فراهم کردن تجهیزات خانگی برای خانواده دانشجو معلمان استان نشان دهنده انست که رییس محبوب دانشگاه فرهنگیان علاوه بر اهمیت قائل شدن در درس دانشجوهای دانشگاه خود به فکر مسائل شخصی و خانوادگی انان نیز هست

به عقیده نگارنده این اقدامات مهم صورت گرفته توسط دانشگاه فرهنگیان دکتر محمد رضا مازندرانی را به مدیری مردمی و محبوب تر تبدیل خواهد کرد و هرچه که بدخواهان وی مطالبی به ناحق قلم میزنند تاثیر بر اقدامات مهم و جهادی وی نخواهد داشت بلکه بیشتر موجب سرافندگی خود آنان خواهد شد

درپايان اميدواريم اصحاب محترم رسانه و مردم عزيز قدر نيروهاي بومي و توانمنداستان را بدانند و هيچ گاه مديري را براي سخنان حق و حقيقت مورد هجوم و حمله ناجوانمردانه قرار ندهند.

پارس خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار