نمایندگان مازندران در لیگ برتر فوتبال ساحلی برای پیروزی ، امشب به مصاف حریفان می روند.
کد خبر: ۷۷۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 12 August 2019

 بازیهای هفته هفدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور ، امشب در شهرهای مختلف برگزار می شود.
در یکی از دیدارهای این هفته، تیم موج سواران نوشهر از ساعت 20:40 امشب در ورزشگاه حسینی از تیم شهرداری سمنان پذیرایی می کند.
موج سواران با 30 امتیاز در دره چهارم جدول قرار دارد و برای ماندن در جمع تیم های بالای جدول به میدان می رود.
قرار داشتن شهرداری سمنان در مکان هشتم جدول و ثبت «16» امتیاز در مقابل نامش، این تیم را همانند شهریار ساری در حاشیه امنیت قرار داده ولی این امتیاز نمی تواند تضمیین کننده بقای این تیم در لیگ باشد و سمنانی ها به چند امتیاز دیگر، نیاز ضروری دارند.
بنابراین مهدی خوش اقبال برای اینکه کار تیمش به اگر و اما نکشد باید به فکر جمع آوری اندوخته و امتیازات لازم باشد تا خیال خود و هواداران یوزهای سمنانی را راحت کند و دوست دارد این مهم در ورزشگاه سید پیمان حسینی و در مقابل هواداران پرشور نوشهری که به این آسانی ها امکان پذیر نیست اتفاق بیافتد.
تیم شهریار ساری هم از ساعت 19 و 50 دقیقه عصر امروز در بندرعباس به دیدار شهرداری این شهر می رود.
شهریار که با 16 امتیاز در رده نهم جدول جای دارد برای صعود در جدول باید با دست پر از جنوب کشور برگردد.
بازی در ورزشگاه غدیر بندر و آن هم در هوای شرجی و گرم که نفس کشیدن را مشکل می کند برای شهریار ساری به هیچ عنوان خوشایند نیست و همین شانس کفه پیروزی تیم شهرداری بندرعباس را که از خط حمله قدرتمندی نیز برخوردار است را سنگین تر می کند و حمایت هوادارانش هم مزید بر علت خواهد شد تا سختی کار شهریار دو چندان شود
اختلاف سه امتیازی دو تیم در جدول رده بندی و تفکرات فاروق درا و نصیررتبه سرمربیان شهرداری و شهریار که فکر و ذکرشان خواباندن مچ یکدیگر است تا شرایط مناسب تری را برای نمایندگان بندرعباس و ساری در هفته های پایانی لیگ رقم بزنند.
شهریار با تمام قوا به بندر رفت تا بتواند به اختلاف سه امتیازیش در جدول با شهرداری پایان دهد از آنسو بندری ها به دنبال آن هستند تا با کسب سه امتیاز از میدان جدال با شهریار حاشیه امنیتی برای خود به وجود بیاورند تا با خیالی راحت در هفته آینده به مصاف پارس جنوبی بروند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار