کد خبر: ۷۷۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 13 August 2019

عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت سراسر مازندران از امروز با کارت هوشمند سوخت آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیر شرکت ملی پخش  فراورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور و مازندران از امروز صرافاً با ارائه کارت هوشمند سوخت امکان پذیر است.

تورج امانی با بیان اینکه همچنان کارت آزاد سوخت در جایگاه‌ها استفاده خواهد شد، افزود: افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت سوخت هوشمند نشده اند و یا فرایند دریافت کارت سوخت آن‌ها طولانی شده است می‌توانند از کارت‌های آزاد استفاده کنند.

او گفت: صاحبان خودرو‌هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند و از طریق سامانه دولت همراه، تاکنون نام نویسی نکرده اند می‌توانند با مراجعه به پلیس به  10+  برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

او با بیان اینکه نام نویسی در مراکز پلیس به علاوه ۱۰ شامل افرادی که تاکنون درخواست کارت سوخت المثنی نداده اند نیز می‌شود، افزود: این افراد می‌توانند با مراجعه حضوری به این مراکز و پرداخت هزینه مصوب درخواست کارت سوخت المثنی را ثبت کنند.

مدیر  شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت:مالکان خودرو‌هایی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده اند، می‌توانند با وارد کردن چهار رقم سمت راست کد ملی شخصی که کارت سوخت به نام او صادر شده به عنوان رمز پیش فرض استفاده کنند.

تورج امانی افزود: مالکان خودرو‌ها که در دریافت کارت هوشمند سوخت دچار مشکل هستند می‌توانند به ادارات شهرستان‌های این شرکت مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار