کد خبر: ۷۷۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 17 August 2019

 

استاندار پر تلاش و نمایندگان محترم عده‌ای از مفسدان دارند با تخلیط ؛ آبروی برنج مازندران و بابل را می‌برند /دستگاه قضائی باید امان را از مفسدان بگیرد

به گزارش تابناک مازندران،حجت الاسلام تقی پور در خطبه های نماز جمعه گتاب،با اشاره به قاطع بودن آیت الله رئیسی در برخورد با مفسدین ،ضمن اعلام حمایت اظهار داشت: توضیحات هفت گانه کلیدی مقام معظم رهبری در گام دوم، چهارمین محور، اختصاص به عدالت و مبارزه با فساد دارد. فساد یکی از شاخص ترین عوامل بازدارنده توسعه و عامل کلیدی ناکارآمدی یک نظام است.

وی افزود::برخورد مقطعی ،گزینشی، فصلی و شاید در محدوده زمانی و مکانی خاص می‌تواند موجب انفعال مفسدان اقتصادی شود. با تعطیلی مبارزه دوباره بازار مفسدین رونق می گیرد.

خطیب جمعه گتاب خاطر نشان کرد:مبارزه با فساد باید آنچنان قانونمند و سیستماتیک باشد و همه موانع حقوقی، اجرایی، نظارتی ،امنیتی، انتظامی را بردارد تا تخم فساد سبز نشود و جوانه نزند.

وی ادامه داد:در بند ششم حکم مقام معظم رهبری به آیت الله رئیسی آمده است که از جوانان صالح و انقلابی و فاضل در مسئولیت های قوه استفاده کنید. جناب آقای رئیسی، ما شما را موفق می دانیم . امید در دلها زنده شده است، استقامت (کما فاستقم امرت) می دانیم که آن حکم مقام معظم رهبری سختیهایش شما را پیر می کند، چون این مبارزه ای که شروع کرده اید بی امان و مداوم است، این چیزی است که مردم از انقلاب مطالبه دارند.

امام جمعه بخش گتاب تصریح کرد:ما می‌بینیم مفسدان دست و پایشان را جمع کرده اند و شما آب در لانه مورچگان ریخته اید و این بجاست و به حق است . این مطالبه ماست و در کردستان و سنندج هم اعلام کردید که ما امان را از مفسدان میگیریم. جناب آیت الله رئیسی، مطمئن باشید شما مورد حمایت قاطع این ملت و مردم بخش گتابید.

حجت الاسلام نقی پور ضمن مطالبه از آیت الله رئیسی دربرخورد با مفسدان و مخلان در تولید وتوسعه کشاورزی وباغداری وحمایت از کشاورزان ، خواهان اجرایی شدن قانون تمرکز شدندوادامه دادند: یکی ازآن برخوردهای قاطع شما که مورد انتظار ماست این است که عده‌ای از مفسدان آبروی کشت و تولید برنج استان مازندران را دارند با تخلیط برنج مازندران و برنج های خارجی می‌برند.

وی افزود:عده ای از کسانی که فقط به فکر جیب خود هستند، کسانی که ما می شناسیم و گزارش مردمی از آنها داریم. با مخلوط کردن آن در بابل قهرمان و ولایتمدار ، بابلی که در عرصه های زیادی در خط مقدم بوده و رتبه ممتاز داشته است این مسئله که مخلوط کردن برنج توسط عده‌ای است در بابل و شهرهای دیگر استان مازندران که باید با این فسادها به مانند همت آیت الله رئیسی گونه برخورد کرد. مسئله تخلیط برنج هم خیانت به نفس است، که موجب بی برکتی می‌شود و هم خیانت به کشاورزان زحمت کش است و هم خیانت به جامعه است. چون این محصول استراتژیک را که برنج باشد مورد هجمه قرار دادند.

وی ادامه داد: آقایان عزیز در جهاد کشاورزی نامه‌ای برای من فرستادند مبنی بر این که با این که اول مرداد لغایت آخر آذر ماه هر سال قانون ممنوعیت واردات برنج را داریم ، بازهم این وزارت خانه صمت مجوز صدور را برای برنج وارداتی داده است. جهاد کشاورزی ووزارت صمت مگر با هم نمی نشینند و تصمیم نمی گیرند؟! در جمعه گذشته گله کردیم ،الان هم تکرار می کنیم که استاندار محترم حرف های ما را شنید و ارجاع دادند، الان هم می‌گویم که نوعی خیانت در قانون تمرکز ما مشاهده می کنیم، چرا باید این قانون لغو شود. نمایندگان مجلس کجایند؟ از نماینده های مجلس بخواهید که برخورد کنند و این قانون لغو نشود. تاکی باید از خودی‌ها ضربه بخوریم ، باید با مفسدان داخلی مبارزه کنیم.

وی در پایان گفت:هر وقت زمان کشاورزی می‌شود زمان مرکبات می شود چنان ضربه ای به کشاورزان و باغداران وارد می‌کنند که این خبرهای ناجوری که به دست ما می‌رسد باعث می‌شود که بسوزیم. اما ما قاطعانه می‌خواهیم جلوی این خیانت های به کشاورزان و باغداران و مردم گرفته شود.

گزارش: مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار