با توجه به انجام دیدار نیمه نهایی مسابقات والیبال و حضور بانوان برای تماشای این مسابقه در مجموعه آزادی با یک روز جابجایی این بازی به روز جمعه منتقل خواهد شد و در نهایت این بازی در روز بیست و نهم شهریور انجام خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 19 August 2019

دربی استقلال و پرسپولیس در اواخر شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با اعلام برنامه مسابقات لیگ برتر پس از چند هفته تاخیر به جهت استانداردسازی ورزشگاه‌ها، فصل جدید فوتبال ایران از پنج شنبه این هفته و با انجام دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی در آزادی برگزار خواهد شد.

نکته عجیب اینکه برخلاف سنوات قبلی در حال حاضر تنها زمان دقیق برگزاری مسابقات در هفته اول و دوم مشخص شده است. در این رابطه گفته می‌شود با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران زمان دقیق برگزاری دیدارهای هفته آتی مشخص نشده و به همین منظور تاریخ برگزاری دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز که طبق قرعه باید در هفته چهارم به مصاف یکدیگر بروند نیز نامشخص است.

سازمان لیگ که به همراه فدراسیون فوتبال پیگیر استانداردسازی ورزشگاه‌ها بوده روز گذشته در این راستا اقدام مهمی انجام داد. طی جلسه‌ای که با حضور مسئولان سازمان لیگ به میزبانی شورای تامین و مسئولان این نهاد به انجام رسید، مقرر شد تا هماهنگی‌های لازم برای مسابقات فصل جدید صورت بگیرد. طبق تقویم احتمالی که سازمان لیگ تهیه کرده بود و با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی پس از هفته دوم در شرایط فعلی مانع بزرگ اما در دیدارهایی که قرار است در استادیوم آزادی برگزار شود، میزبانی ایران از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا و همزمانی این رقابت‌هاست.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ایران از تاریخ 22 تا 30 شهریور ماه در تهران برگزار می شود و به همین منظور و با توجه به تداخل به وجود آمده، فدراسیون والیبال ایران قصد داشتند تا میزبانی را از تهران به شهر تبریز منتقل کنند اما کنفدراسیون والیبال آسیا با این امر موافقت نکرد و تهران همچنان میزبان این مسابقات باقی ماند.

مسوولان لیگ در نظر داشتند دربی نود مابین استقلال و پرسپولیس در تاریخ پنج شنبه 28 شهریور برگزار شود که در نهایت با توجه به انجام دیدار نیمه نهایی مسابقات والیبال و حضور بانوان برای تماشای این مسابقه در مجموعه آزادی با یک روز جابجایی این بازی به روز جمعه منتقل خواهد شد و در نهایت این بازی در روز بیست و نهم شهریور انجام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار