معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان بابل خبرداد؛
فاز اول ورزشگاه هفت تیر بابل، کلینیک فوق تخصصی امید،ساختمان اداری اداره امور مالیاتی شهرستان،پل راه ارتباطی امام زاده رضا یکشوب،نیروگاه تولید برق شهرک رجه با اعتبار ۲۰۰میلیاردتومان،فاز یک برج اصناف،کلنگ زنی فاز ۲ ورزشگاه ۷ تیر از جمله طرح های مهمی است که در هفته دولت افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۷۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲ 22 August 2019

 

به گزارش تابناک مازندران، درهفته دولت ۴۷ طرح با اعتبار ۲ هزارو ۵۳۰ میلیارد ریال در شهرستان بابل به بهره‌برداری خواهد رسید.

 قربانعلی ولی‌زاده بورا معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگارتابناک ،افزود: این طرح ها در حوزه زیر ساختی و مربوط به بخش‌های کشاورزی،انرژی ، راهسازی، بهداشت و درمان و ورزشی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان بابل در حوزه زیرساختی نیازمند سرمایه گذاری بوده است افتتاح این طرح ها برخی از مشکلات در این حوزه ها را برطرف می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل خاطرنشان کرد: فاز اول ورزشگاه هفت تیر بابل، کلینیک فوق تخصصی امید،ساختمان اداری اداره امور مالیاتی شهرستان،پل راه ارتباطی امام زاده رضا یکشوب،نیروگاه تولید برق شهرک رجه با اعتبار ۲۰۰میلیاردتومان،فاز یک برج اصناف،کلنگ زنی فاز ۲ ورزشگاه ۷ تیر از جمله طرح های مهمی است که در هفته دولت افتتاح می شود.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اعلام این که طرح های هفته دولت با حضورحسین زادگان استاندار مازندران افتتاح می شود، تصریح کرد: افتتاح این طرح ها یکی از نشانه های بارز کارآمدی دولت می باشد که به هیچ عنوان خدمت رسانی و انجام طرح های عمرانی، خدماتی و رفاهی را متوقف نکرده و با دقت و حساسیت این طرح ها را ادامه می دهد.

ولی زاده افزود: این طرح ها در بخش های مختلف شهرستان انجام شده و به مرحله افتتاح می رسد که این امر در توسعه متوازن شهرستان اثرگذار است.

لازم به ذکر است که برنامه های هفته گرامیداشت دولت از دوم الی هشتم شهریور ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

گزارش: مهدی رفیعی خبرنگارتابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار