رئیس اداره امور قرآنی، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش مازندران از برگزاری سوگواره «احلی من العسل» در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 23 August 2019

برگزاری سوگواره «احلی من العسل» در مازندرانمحمود تنها، رئیس اداره امور قرآنی، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: آموزش و پرورش در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های دینی، همه ساله اقدام به برگزاری سوگواره «نوجوانان عاشورایی» با حضور دانش‌آموزان کودک و نوجوان و همه علاقه‌مندان به اهل‌ بیت(ع) می‌کند.

وی سوگواره «احلی من‌العسل» را یکی از اتفاقات موفق با حضور هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی دانست و افزود: این سوگواره با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان‌ها و مناطق، برگزار می‌شود.

تنها با بیان اینکه، این سوگواره، ۱۶شهریورماه برگزار می‌شود، بیان کرد: سوگواره احلی من العسل هفتمین سال خود را طی خواهد کرد که بی‌شک یکی از برنامه‌های حوزه دینی آموزش ‌و پرورش و یک تجربه خوب در زمینه مشارکت است.

وی گفت: ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن ماه محرم آغاز می‌‌شود تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و همنوا سازد، تا شور و شعور عاشورایى، دیگر بار احیاء شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار