اهالی محل منتظرند تا مسئولان حفظ امنیت و مامورین انتظامی در شهرستان محمودآباد، برای امنیت و آرامش مسافران تدابیر درستی بیندیشند تا دیگران با این برخوردهای زشت و زننده مواجه نشوند.
کد خبر: ۷۷۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 24 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، ساعت ۱۴ روز گذشته، جمعه ۱ شهریور ۹۸، نقی کریمیان رئیس نجات غریق مازندران به همراه راننده و ماشین استانداری، حین ماموریت و سرکشی از نوار ساحلی محمودآباد، در «ساحل ۱۹» این شهرستان، مورد راهزنی، حمله و هتاکی چند فرد بومی که از دکه‌‌داران منطقه بودند قرار گرفت.

بر اساس این گزارش،  پس از این اقدام کریمیان در تماس تلفنی با فرماندار شهرستان، موضوع را به علیرضا شریعت اطلاع داد.

اما همچنان چند فرد جوان که حالت عادی هم نداشتند او در مورد تهدید و توهین قرار می‌دادند.

شروع این درگیری از آنجا بود که یکی از ناجیان منطقه به بهانه تاخیر یا عدم واریز حقوق، با رئیس نجات غریق استان گلاویز شد.

پس از تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ و حضور مامور انتظامی، مراتب صورتجلسه و در کلانتری مرکزی محمودآباد ثبت شد.

پس از این درگیری و حضور مامورین انتظامی، چند تن از مسافران غیربومی هم از زورگیری، اخاذی و حالت غیر عادی آن چند نفر، گلایه کردند.

حال اهالی محل منتظرند تا مسئولان حفظ امنیت و مامورین انتظامی در شهرستان محمودآباد، برای امنیت و آرامش مسافران تدابیر درستی بیندیشند تا دیگران با این برخوردهای زشت و زننده مواجه نشوند.

ضمناً اسامی و هویت این چند فرد در کلانتری مرکزی محمودآباد ثبت است.

گزارش: حامدرهی خبرنگار تابناک

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
کارشون زشت بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
کارشون زشت بود شکی نیست . باید اعتراضشون رو به شیوه ای آرام تر میگفتن .
الان دو ساله رئیس و نائب رئیس عوض شده قبل از این دو سال هر صد متر یه ناجی در ساحل ها بودن ولی الان دو ناجی فقط در طرح سالم سازی به صورت دو شیفت بدون مرخصی هستند. دو ساله موقع آزمون آمادگی که هر سال از طرف استان برگزار میشه یه ناجی بیچاره شاید حداقل دو بار تو آمادگی امتحان بده تا قبول بشه و هر بار همون مقدار پول رومیریزه در حالیکه عرفا باید ردی ها نصف مبلغ رو بپردازن نه همون مبلغ رو بارها و بارها . فقط از یه شهر مازندران حداقل چهل میلیون پول آزمون های نجات غریق جمع شد مرکز استان و برخی شهرها بماند ! اگر نصف همون رو به ناجی ها بدن حقوقشون صاف میشه و دیگه چه دلیلی داره منتظر پول مرکز باشن! مخصوصا خود حقوق مدرسین هم از مرکز ریخته میشه و دیگه نگرانی از کمبود بودجه وجود نداره به علاوه تعداد ناجیان دریا طی این دو سال خیلی کم شده و دیگه دلیلی برای تاخیر وجود نداره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار