با هماهنگی های بعمل آمده با دادستان عمومی و انقلاب بابل و تیم نظارت به سرپرستی دکترعلی نتاج کارشناس مسئول نظارت بر دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل محل کار این افراد مداخله گر در امور دندانپزشکی پلمب وپرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.
کد خبر: ۷۷۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ 24 August 2019

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دکترسیدمصطفی قاسم زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت:امروز شنبه مورخ ۹۸.۰۶.۰۲مطب ۲دنداپزشک قلابی وغیرمجاز مداخله گردرامر دندانپزشکی پلمپ گردید

وی افزود: این افراد در منطقه چهارراه فرهنگ و فلکه شهید بزاز مطب دندانپزشکی غیر مجاز دایر کرده وبیماران را ویزیت می کردند.

دکترقاسم زاده خاطر نشان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده با دادستان عمومی و انقلاب بابل و تیم نظارت به سرپرستی دکترعلی نتاج کارشناس مسئول نظارت بر دندانپزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل محل کار این افراد مداخله گر در امور دندانپزشکی پلمب وپرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ی دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی از مردم خواست تا فریب تبلیغات غیرواقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند.

خبر: مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار