در مجموعه دولت‌هایی که هست، دولت روحانی از مظلوم‌ترین دولت‌ها است چراکه به واسطه فراجناحی بودن که تجربه جدیدی است، از چپ و از راست و اصلاح و اصولگرایی مورد انتقاد قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۷۷۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 29 August 2019

 به گزارش تابناک مازندران ، محمدمهدی نصیری_کناری فرماندار شهرستان #فریدونکنار در چهارمین جلسه شورای اداری اظهار کرد: هفته دولت و این مناسبت ها بهانه‌ای است تا یاد کنیم از زحمات افرادی که این روزها به نام آن‌ها است.
بر اساس این گزارش، وی با بیان اینکه دولت به معنای مجموعه‌ای از کارگزاران حکومت است، خاطرنشان کرد: به واسطه رای مستقیم ملت، دولت انتخاب می‌شود تا خدمت‌گذاری ملت کنند و موجب تسهیل امور مردم شوند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: در مجموعه دولت‌هایی که هست، دولت روحانی از مظلوم‌ترین دولت‌ها است چراکه به واسطه فراجناحی بودن که تجربه جدیدی است، از چپ و از راست و اصلاح و اصولگرایی مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

نصیری با بیان اینکه به آنچه که می‌گوییم باید اعتقاد داشته باشیم،افرود: همه ما می‌دانیم که در شدیدترین تحریم‌ها، ترور و جنگ اقتصادی قرار داریم پس لازم است که همه با هم متحد باشیم نه اینکه متفرق شویم و همدیگر را بزنیم

وی با اشاره به اینکه با زدن دولت چیزی نصیب کسی نمی‌شود بلکه اهداف دشمنان تامین می‌شود، گفت: فضای اعتدالی خوب و منسجم در فریدونکنار وجود دارد.

سالن اجتماعات مجتمع شهید رجایی فریدونکنار

 

مصطفی آسمانی: خبرنگار تابناک فریدونکنار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار