کد خبر: ۷۷۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷ 02 September 2019

به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل درو سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان آمل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی فنی صحنه های سرقت، موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند .

فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی، متهم که یک فرد غیربومی بود در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از استان های همجوار دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 47 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آمل اعتراف کرده است.

میرفیضی، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش 35 میلیارد ریال کشف شد .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه متهم به سرقت به‌صورت تک‌روی در تقلید از حرکات "مرد عنکبوتی" از طبقات غیر همکف ساختمان‌ها سرقت می‌کرد که فاقد تجهیزات حفاظتی بوده، از مردم خواست منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاٌ به پلیس 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
تنها راه مقابله با دزدانی که از درب وارد میشن، نصب قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن هستش که بدون هیچ اما و اگری، ورود دزدان از درب را غیر ممکن میکنه و نصب حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، نورگیر، پاسیو و پنجره ها
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار