معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل؛
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: همه ما در هر جایگاهی که هستیم باید به این مهم توجه داشته باشیم که با مسایل برخورد احساسی نداشته باشیم و یا بر حسب احساسات تصمیم نگیریم و به یکدیگر هزینه تحمیل نکنیم.
کد خبر: ۷۷۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹ 06 September 2019

به گزارش تابناک مازندران قربانعلی ولی زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل در جمع تعدادی از خبرنگاران بابل، افزود: باید سعی کنیم تا با هم صادق باشیم زیرا همه ی ما یک نگاه و هدف مشترک را در شهرستان دنبال می کنیم و آن رفع دغدغه مسایل و مشکلات مردم و ایجاد همگرایی است که باید در شهرستان شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نگاه هیچ یک از خبرنگاران شهرستان، نگاه دخالتی و منفعت طلبانه نبوده است، خاطرنشان کرد: اما چیزی که خبرنگاران شهرستان بابل باید بر آن به طور جدی تمرکز کنند، نگاه مطالبه گری و پاسخگو کردن مدیران اجرایی است و این خواسته بنده از خبرنگاران است.

ولی زاده با تاکید بر ساماندهی خبرنگاران بابل تصریح کرد: جایگاه خبرنگاران واقعی در شهرستان باید مشخص شود.

این مسئول با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان شهرستان، اظهار داشت: متاسفانه برخی از مدیران شهرستان دچار روزمرگی شدند و این امر مورد رضایت بنده نیست و خواسته جدی من از رسانه ها این است تا از ادارات طرح و برنامه بخواهند و در واقع این کار یکی از وظایف اصلی خبرنگاران محسوب می شود.

ولی زاده ادامه داد: خبرنگاری که به مسایل جزیی توجه کند و مسایل کلان را نبینید هم خودش دچار آسیب می شود و از سوی دیگر کار مدیران هم در روال منطقی پیش نمی رود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل یادآور شد: بنده برای ماندگاری در پست مسئولیتی ام، وابسته به جناح و فرد خاصی نیستم و در این مدت سعی کردم با مردم صادق باشم .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل افزود: درب فرمانداری به روی همه ی مردم، مسئولین و جریانات سیاسی باز است و همیشه سعی می کنم نسبت به مسایل و مشکلات شهری پاسخگو باشم.

وی متذکر شد: در هر تصمیمی که می گیرم، مطمئنا منافع جمعی را مدنظر دارم و تلاش می کنم تا کارها در مسیر منفعت مردم شهرم پیش برود و در این مدت مسئولیتم در فرمانداری ثابت کردم مشورت پذیر هستم.

 

خبر: مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار