باوجود اینکه سال گذشته امیر قلعه نویی نیمی از مطالباتش را به استقلال بخشید،هنوز مدیران باشگاه برای پرداخت بدهی این مربی اقدامی نکرده اند و یا حداقل تماسی با وی نگرفته اند.
کد خبر: ۷۷۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 06 September 2019

فرتاک نیوز،

مسئولان باشگاه استقلال این روزها درگیر گرفتن مجوز حرفه‌ای هستند اما هنوز با هیچکدام از کسانی که از این باشگاه طلب دارند تماسی نگرفته‌اند.

هشتم مردادماه سال ۱۳۹۷ بود که خبری با این مضمون روی سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر شد:« پس از مذاکرات انجام شده میان سرمربی اسبق استقلال و مدیران این باشگاه، امیر قلعه نویی بخش قابل توجهی از مطالبات خود از باشگاه استقلال را بخشید و طرفین برای نحوه پرداخت این مطالبات به توافق رسیدند. باشگاه استقلال مراتب تقدیر و تشکر خود از امیر قلعه نویی را به این وسیله اعلام می کند.»

از طرفی در ( ۵ شهریور ۱۳۹۸) در محل کنفرانس خبری روابط عمومی فدراسیون فوتبال، نشستی با حضور جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال و خبرنگاران برگزار شد و یکی از سوالات نمایندگان رسانه ها در مورد شرایط باشگاه استقلال در آستانه بررسی وضعیت مالی اش، برای صدور مجوز حرفه ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود.

نورشرق رئیس کمیته وضعیت در پاسخ به این سوال، میزان مطالبه امیرقلعه نویی از باشگاه استقلال را در اختیار رسانه ها قرار داد که مبلغ آن ۸۱۰ میلیون تومان است؛ یعنی سرمربی فعلی سپاهان با بخشش نیمی از مطالباتش در مردادماه سال ۱۳۹۷ به باشگاه استقلال کمک کرده تا حداقل بخش قابل توجهی از بدهی های باشگاه کم شود ولی در مقابل مدیران باشگاه پس از اقدام امیرقلعه نویی بار دیگر همه چیز را فراموش کرده اند.

نکته جالب توجه اینکه، زمانی که کنفرانس خبری نورشرق برگزار شد، نزدیک به ۱۴ ماه از توافق امیرقلعه نویی و باشگاه استقلال که خبرش روی سایت باشگاه نیز منتشر شد، گذشته است ولی هنوز باشگاه استقلال قدمی برای تسویه با مربی سابقش برنداشته است.

از طرف دیگر نفراتی مثل حنیف عمران زاده، پژمان نوری و مجید صالح جزو طلبکاران استقلال هستند اما با این نفرات تماسی برای تسویه بدهی آنها گرفته نشده است.

باید دید مسئولان باشگاه استقلال که این روزها در تدارک پرداخت این مطالبات هستند چه راهکاری برای این موضوع در نظر می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار