کد خبر: ۷۷۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ 06 September 2019

حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساری به موضوع حق الناس اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع حق الناس امری مهم و ضروری است که اسلام همواره بر رعایت آن و توجه به این موضوع اساسی تاکید دارد.

وی افزود: موضوع حق الناس در دین ما از جایگاه رفیعی برخوردار است که متاسفانه خیلی از ما راجع به این موضوع مهم و باعظمت بی اطلاع یا کم اطلاع هستیم.

امام جمعه موقت ساری گفت: اگر جامعه امروزی ما به این موضوع مهم اهمیت داده و جامه عمل بپوشاند؛ بسیاری از آسیب های اجتماعی رفع و یا کمرنگ می شود.

وی تصریح کرد:حق الناس به قدری مهم است که در برخی از روایات آمده این حق از حق الله نیز مهم تر است .

حجت الاسلام قاسمی به رویداد 17 شهرویور 57 و کشتار بی رحمانه مردم در جمعه سیاه اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده باید قدر و منزلت این انقلاب را بدانیم.

وی به گفته رئیس جمهور مبنی بر اینکه گام سوم کاهش تعهدات برجامی را در پیش رو داریم اشاره کرد و گفت: نباید دلمان را به اروپاییان خوش کنیم چرا که سگ زرد برادر شغال است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: هیچ اعتمادی به اروپا و آمریکا نداریم ؛ همانانی هستند که با ارسال سلاح های هسته ای به عراق بسیاری از رزمندگان ما را راهی آسایشگاه های جانبازان کردند که سالهاست از مشکلات روحی و جسمی رنج می برند که حتی مقام معظم رهبری نیز بارها تاکید کردند به آمریکا اعتماد نکنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به برداشت برنج از سوی کشاورزان اشاره و کرد و افزود: برنج با رنج و مصائب فراوان حاصل می شود ،بنابراین باید قدر برنج‌کاران را بدانیم و زحمات آنها را ارج نهیم.

امام جمعه موقت مرکز مازندران خطاب به دولت و وزیر کشاورزی و مسئولان استانی گفت: باید جلوی واردات برنج گرفته شود و دست دلالان قطع شود.

وی به عزاداری های ماه محرم امسال اشاره کرد و حضور جوانان را در این مناسبت پررنگ برشمرد و افزود: عزاداری امسال نسبت به مشابه سال گذشته بهتر شده اس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار