مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور
در مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور، در رده نوجوانان تیم کردستان مقام اول، مازندران مقام دوم و تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم را کسب کردند. در رده جوانان نیز تیم کردستان مقام اول، مازندران مقام دوم و تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم را از آن خود کردند.
کد خبر: ۷۷۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸ 06 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های کشور در مریوان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
 این مسابقات به مدت چهار روز از ۱۲ شهریور به میزبانی مریوان در سالن آمفی تئاتر نشاط برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان گفت : این مسابقات در پایان چهار روز رقابت سخت و نفس گیر با درخشش ورزشکاران کردستانی به کار خود پایان داد و نفرات و تیم‌های برتر جهت حضور در تیم ملی مشخص شدند.
منوچهر نصری در ادامه اظهار داشت:

در رده نوجوانان تیم کردستان مقام اول، مازندران مقام دوم و تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: در رده جوانان نیز تیم کردستان مقام اول، مازندران مقام دوم و تیم استان چهارمحال و بختیاری مقام سوم را از آن خود کردند.
نصری گفت: در رده بزرگسالان نیز تیم اصفهان مقام اول، کرمانشاه مقام دوم و تیم استان گیلان نیز مقام سوم را بدست آورد و تیم کردستان در جایگاه چهارم ایستاد.
وی اظهار داشت: در رده پیشکسوتان هم تیم اصفهان مقام اول، کردستان مقام دوم و تیم استان خوزستان مقام سوم را بدست آوردند.
نصری یادآور شد: در این دوره از مسابقات بیش از ۴۴۰ ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند و تیم کردستان نیز با هشت ورزشکار که همگی از مریوان بودند، در این دوره حضوری موفق داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان اضافه کرد: این مسابقات با حضور مجتبی ملکی نائب قهرمان قویترین مردان ایران، رکورددار اسکات جهان و رئیس کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار